Madplan når man er alene mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Orkide86

Hej

Jeg bor alene med min datter, og ville lige høre andre der bor alene om hvordan de laver en madplan?

Synes det er lidt svært når jeg kun skal lave mad til min datter og jeg.

Håber på lidt hjælp

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

betski

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg bor alene med min datter, og ville lige høre andre der bor alene om hvordan de laver en madplan?

Synes det er lidt svært når jeg kun skal lave mad til min datter og jeg.

Håber på lidt hjælp

Knus Mirjam

Som oftes laver jeg mad så vi har til to dage i træk. Det gør jeg af økonomiske årsager men også for at få det hele til at glide nemmere herhjemme mht fritidsinteresser.

Hvor gammel er din datter? Min er 7 år så jeg laver ikke speciel mad, men hun er så med til at lave madplanen, som vi laver hver søndag

Anmeld

28. august 2011

Koen.

Opper den lige er ikke alene mor, men kæresten er via sit arbejde kun hjemme få dage om ugen, så kunne os godt bruge inspiration

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

tjaa, her lever vi desværre meget ensformigt i hverdagene, og så i weekenderne laver jeg gerne noget lidt mere specielt..

men jeg laver gerne en family lasagnette med grov pasta, og så fryser jeg det ned der ikke er blevet spist, og så er der faktisk mad til ihvertfald 4 dage der, og så laver jeg en portion kødsovs, og fryser det ned der ikke blev spist derfra, og der er igen mad til 4 dage.. for mig er det vigtigt at der er noget i fryseren der bare kan tages op da vi har en rimelig travl hverdag..

i weekenderne, eller indimellem i hverdagene hvis jeg har tidligt fri, får vi så noget laks, eller noget andet lækkert..

Anmeld

28. august 2011

Maddox

Jeg er faktisk mega dårlig til det der med at få lavet madplan, selvom jeg virkelig har store intentioner om at få det gjort hver uge

Men her gør jeg ligesom andre skriver - laver mad i store portioner, så der er til flere dage (og det er der som regel, næsten ligemeget hvad man laver, hvis man kun er 2)

Er jeg faldet over et tilbud på svinefars laver jeg ofte også en ordentlig røvfuld frikadeller til fryseren, så er det nemt lige at koge et par kartofler og så tage det antal op man skal bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.