Har købt ind til dp... Hjælp til flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mor1012

Jeg har købt Regntøj , regntøjs futter , elefannt hue , vanter.

Jeg har en Plysheldragt, i ved sådan en vamset plys lækker varm heldragt/flyverdragt

Men, skal jeg købe en almindelig vandtæt flyverdragt? hun går ikke endnu, men kravler. hun starter d 16 september. hvornår er det for koldt med plysdragten, så hun skal til at ha en flyverdragt i stedet.

sys jeg jeg uanset hvad skal købe en flyverdragt så der er en deorvre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Maja_4000

Vi har købt flyverdragt til Caroline som starter i vs til november .. Tror ikke den kan undværes hele vinteren

Anmeld

28. august 2011

GUSO

Emilie2010 skriver:

Jeg har købt Regntøj , regntøjs futter , elefannt hue , vanter.

Jeg har en Plysheldragt, i ved sådan en vamset plys lækker varm heldragt/flyverdragt

Men, skal jeg købe en almindelig vandtæt flyverdragt? hun går ikke endnu, men kravler. hun starter d 16 september. hvornår er det for koldt med plysdragten, så hun skal til at ha en flyverdragt i stedet.

sys jeg jeg uanset hvad skal købe en flyverdragt så der er en deorvre

Hej.. Syntes det er lidt svært det der med de helt små og flyverdragte.. Hvis hun kravler nu og skal starte den 16/9 Så er sandsynlighedn for at hun begynder at gå i løbet af vinteren da rimelig stor ville jeg mene.. Jeg tror jeg ville købe en tror det bliver svært at holde hende ude af sneen når de andre børn leger i den..
Camilla

Anmeld

28. august 2011

<3

Komen hun kan jo ikke kravle i mudder og vinterjord i en plysdragt? Der skal hun have en vandtætflyverdragt regntøjet kan bruges til lidt men der er bare forskel på regntøj med termo eller plus under også en rigtigt flyverdragt... Jeg var selv glad for ticket to heaven eller mikkline til de helt små. Men det er jo længe siden. Om der er et bedre alternativ nu ved jeg ikke

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Hun skal da klart have en flyverdragt, hun skal da sammen med de andre ned og opleve vinterens sne og sjap...

majbritt der synes alle børn skal opleve sneen, det gør alle mine dagplejebørn

Anmeld

28. august 2011

Mor1012

twinboys skriver:

Hun skal da klart have en flyverdragt, hun skal da sammen med de andre ned og opleve vinterens sne og sjap...

okay ja det rigtigt

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

twinboys skriver:

Flytter du ikke til Roskilde og passer mit barn ?

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Maja_4000 skriver:

Flytter du ikke til Roskilde og passer mit barn ?

smiler  hvor er du sød... nej i må flytte til Haderslev, så tager jeg med glæde jeres guldklump

Anmeld

28. august 2011

twinboys

Emilie2010 skriver:

okay ja det rigtigt

Anmeld

28. august 2011

Mor1012

taak for alles svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.