Funktioner der ikke virker på baby.dk? - kig her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis du har funktioner der driller på baby.dk, er det som OFTEST at det er din browser der er for gammel.

For at baby.dk skal være et spændende og dynamisk forum, følger vi med tiden. De gamle browsere, er ikke bygget til nye og spændende ting. Det er derfor ikke din computer der er noget i vejen med ej heller baby.dk - det er din browser (skåret ud i pap=det program der viser internetsider).

Du kan få nye gode fine browsere, nemt her:

GOOGLE CROME

Og her:

MOZILLA FIREFOX

Og hvis du mere er microsoft typen:

INTERNET EXPLORER 9

(Virker dog ikke på windows XP, da dette jo også er ved at være gaaaaaaaaaaammelt). Hvis du kører med Windows XP, så brug en af de andre, de er fortrinelige. I øvrigt kan Internet Explorer 9 være ret bøvlet at installere.

Hvis tingene  stadig ikke virker ordenligt på baby.dk EFTER du har installeret ny browser - så kontakt venligst Staff, ved at skrive enten i denne kategori, eller skriv til en af os.

Bemærk: Baby.dk er udviklet direkte til Google Chrome, så den burde ALTID virke.

Venligst

Zafir, Chef for baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mira0911

Hiver den lige op, så alle får muligheden for at se denne tråd... 

Anmeld

28. august 2011

<3

Hvad så hvis baby driller på trods af ny browser OG nyt styresystem for det gør min!

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

mrs X skriver:

Hvad så hvis baby driller på trods af ny browser OG nyt styresystem for det gør min!

Har du tjekket din Java, din Flash og ganske enkelt hentet de seneste opdateringer på Microsofts hjemmeside??

Jeg kører med XP samt Win7 og de kører upåklageligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. august 2011

<3

SussieThyssen skriver:

Har du tjekket din Java, din Flash og ganske enkelt hentet de seneste opdateringer på Microsofts hjemmeside??

Jeg kører med XP samt Win7 og de kører upåklageligt.

Kærligst
Sussie

Jep alt er opdateret, alle andre sider fungerer upåklageligt borset herfra. Notifikationer driller konstant og er forsinkede...

Jeg bruger MAC, Firefox og er som sagt helt opdateret...

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

mrs X skriver:

Jep alt er opdateret, alle andre sider fungerer upåklageligt borset herfra. Notifikationer driller konstant og er forsinkede...

Jeg bruger MAC, Firefox og er som sagt helt opdateret...

Sært.

Har du prøvet at slette alle midlertidige internetfiler og cokies?
Og så starte på en frisk?
Husk at logge helt ud af baby.dk først, så slette din catche..genstarte..og logge på b.dk igen?

Anmeld

28. august 2011

mariamiss6

Det eneste problem jeg faktisk har, er at notifikationer, som jeg får mail om, næsten altid er forsinkede. Sådan at de først popper op i min mailboks når jeg HAR set dempå baby....

Og jeg har win7 og chrome....

Anmeld

28. august 2011

<3

SussieThyssen skriver:

Sært.

Har du prøvet at slette alle midlertidige internetfiler og cokies?
Og så starte på en frisk?
Husk at logge helt ud af baby.dk først, så slette din catche..genstarte..og logge på b.dk igen?

Gør jeg regelmæssigt

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

mrs X skriver:

Gør jeg regelmæssigt

Hmm..send lige en mail til Zafir omkring det, så ser vi hvad teknikken siger til det.

Skriv lige at du HAR prøvet tricksne med at slette catche, alt er opdateret etc.

Anmeld

28. august 2011

Clisolka

Det eneste problem jeg faktisk har, er at notifikationer, som jeg får mail om, næsten altid er forsinkede. Sådan at de først popper op i min mailboks når jeg HAR set dempå baby....

Og jeg har win7 og chrome....

Det er det samme her - og jeg kører også med Win7 og Chrome 

Jeg har dog sagt fra til mails 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.