slynge vs bæresele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Giraffen

Hej damer

Er der nogen der er eksperter i slynger og bæreseler?

Jeg kunne godt tænke mig slynge fra nyfødt af da jeg tror det er en stor hjælp - men hvordan og hvilke? kan man sy dem selv? Hvilken en har I og er den fantastisk?

Og bæreseler - er det noget man får brug for hvis man også har slynge? pt står valget lidt på begge to da min kæreste er sikker på at en slynge er lige hippie-nok til ham (selvom det lige er mig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Tennamor

Jeg har en strækvikle som jeg og lillepigen er super glade for. Hun sidder godt og trykt i den og den støtter mig fantastisk i ryggen. Vi har også en bæresele, som I sjældne tilfælde bliver brugt hvis far skal bære. Vi købte en babybjörn, som vi senere erfarede ikke var god for baby at sidde i. De har nu lavet en ny version som jeg tror er bedre.. Og man kan også få mange andre slags. Man skal bare have en der støtter under hele numsen og ud til knæhaserne..

Anmeld

28. august 2011

Maja_4000

Jeg har en strækvikle du gerne må købe billigt .. Vi fik den aldrig brugt , da vores datter ikke gad sidde i den

Nu bruger vi Manduca , som vi er rigtig glade for .. Det er dog sjælendt den kommer i brug .. Men hvis vi skal på stranden eller jeg liiige skal hente en liter mælk eller sådan , er den super

Anmeld

28. august 2011

Nemesis

startede med en ringslynge..for var overbevist om at en vikle var for kompliceret...men jeg kunne bare slet ikke med den slynge, så prøvede viklen og halleluja det har været et hit.

i dag bruger vi en weego bæresele, men nu er hun også blevet så stor at hun sidder supergodt i den.

:-) Sisse som burde sælge både slyngen og viklen

Anmeld

28. august 2011

Giraffen

Mange tak for jeres svar

Vidste så slet ikke der var noget der hed en 'vikle', hvad er forskellen på slyngen og viklen så?

Jeg vil meget gerne købe en af jeres når tiden nærmer sig kan man se dem i et salgsindlæg et sted ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.