Så sund så sund :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da vi var i tyskland var vi jo i fitness. Dog kun én dag, fordi det kostede 12 euro pr. person at være i det område, og der var ikke noget synderligt anderledes ved det, end det der var med i prisen.

MEN - jeg kom sådan til at savne at træne. Jeg har jo tidligere trænet en del - altså inden jeg fik barn og flyttede på landet. hehe...

Men så var det jeg tænkte: Jeg KAN godt... Jeg burde fanmer kunne bruge 20-30 min på det, om dagen. Det kræver bare at jeg står lidt tidligere op. Så det har jeg faktisk gjort i 2 dage. Jeg ved godt at 2 dage, ikke er ALVERDEN!!! - men det er en start... Jeg har det faktisk godt med det. Og jeg har jo haft en 'strider', stående i ... hehe. siden Idun var lille, som er min dårlige samvittighed´. FOr jeg kan jo ikke løbe en tur om morgenen eller om aftenen, fordi så Idun er alene hjemme... Og det er den form for træning jeg har det bedst med. Altså ego træning. Og sådan en strider/cross trainer, får man jo rørt hele kroppen...

Så gad viiiiide, hvordan det går om en måned. Jeg kunne i hvertfald godt tænke mig at få formet kroppens korset lidt. Og måske få lidt kondi?! hehe...

Såeee... NU må vi se, men nu har jeg sagt det højt. Så kan det være nemmere at holde. Det skal 'bare' holde indtil det bliver en vane, også går det jo af sig selv

KRAM
Zafir - crosstraineren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Marie;-)

Sådan Zafir! Godt gået!

JA du er selv ude om det nu!! Jeg skal nok holde dig op på dette indlæg!!

Anmeld

14. januar 2009

Moderator

Hehe Det er nok ikke så dårligt at blive holdt op på det

Anmeld

19. januar 2009

Marie;-)

Så rykker vi lige dette indlæg op i toppen.

Anmeld

19. januar 2009

Moderator

Det går godt!!! Men det er jo de morgener, hvor Tom er på arbejde, jeg træner. Så det er 4 dage om ugen. Indtil videre.

Såååeee.. Ikke idag, men i morgen og ugen ud igen...

21 dage, så er det en vane... så 2 uger endnu ... hihi

Anmeld

19. januar 2009

Marie;-)

Super! Godt gået!!

Tjekker dig igen...

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

SÅ har vi bare TOTALT god samvittighed der

Nu har jeg faktisk i... hmmm... efterhånden tror jeg i 2 mrd stået tidligere op og trænet ½ time. Derudover er vi faktisk næsten hver onsdag i svømmehallen

Så sådan en onsdag, hvor man både har været oppe halv 7 OG har været i svømmehallen og rigtig fået rørt sig, bagefter i Sauna også bare sidder og har en god følelse i kroppen Nam nam!!!

Det bedste af det hele er at vi jo er flere nu sammen. Normalt er jeg ikke sådan en, der syntes det er mega fedt, at gøre sådan noget 'sammen'... Men Kathrine er deroppe sammen med sit kontaktbarn på arbejdet og nu er Sus og Majse begyndt at komme med også. Idag kørte vi med Sus og Majse, fordi Tom skulle tidligere på arbejdet. Det var jo bare super smart faktisk!!

Og det er bare SÅ hyggeligt Så vi får rørt os, hygget os og har bare super god samvittighed... ahhhhhhhhhhh...

Anmeld

4. marts 2009

Tina2

Lækkert, jeg sku meget snart gerne igang med at løbe, for jeg vil gerne lige tabe mig lidt og ha en bedre kondi... Har fundet et program som er for HELT nybegyndere, for jeg har sgu aldrig været god til at løbe, tror jeg presser mig selv for hårdt fra start.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.