Status opdatering/hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Jemion

Jeg keder mig ultimativt her til aften så håber i har lyst til en lille hygge opdaterings tråd

Uge: 39+1

Vægt: +16 kg som jeg har holdt siden jeg var 26 uger henne

Mavemål: 120 cm

Barsel: gik fra d. 5 august

Gener: Ondt i hoften, menses murren og kvalme

Projekt børneværelse/hjørne: Helt færdigt mangler dog en baby som skal benytte det

Baby's skønnede vægt:  3100 gram ved jordemoder 37+6

Ekstra scanninger: Ja 2 stk i forbindelse med min graviditets diabetes men ikke flere inden fødslen

Strækmærker:  Ja er igang med at konventere til tiger på hver sin side af navlen

Andet: Er så klar til at blive forældre til vores lille guldklump, håber sådan at han finder udgangen inden igangsættelsen d. 7 september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

TrineMine86

Jemion skriver:

Jeg keder mig ultimativt her til aften så håber i har lyst til en lille hygge opdaterings tråd

Uge: 39+1

Vægt: +16 kg som jeg har holdt siden jeg var 26 uger henne

Mavemål: 120 cm

Barsel: gik fra d. 5 august

Gener: Ondt i hoften, menses murren og kvalme

Projekt børneværelse/hjørne: Helt færdigt mangler dog en baby som skal benytte det

Baby's skønnede vægt:  3100 gram ved jordemoder 37+6

Ekstra scanninger: Ja 2 stk i forbindelse med min graviditets diabetes men ikke flere inden fødslen

Strækmærker:  Ja er igang med at konventere til tiger på hver sin side af navlen

Andet: Er så klar til at blive forældre til vores lille guldklump, håber sådan at han finder udgangen inden igangsættelsen d. 7 september

Jeg keder mig egentlig også ret kraftigt, så jeg er da med

Uge: 36+2

Vægt: + 11-12 kg 

Mavemål: 125 cm

Barsel: hmm blev sygemeldt for en 4 uger siden..

Gener:    VAND i kroppen, bækkensmerter,  menses murren, kvalme, opkast 

Projekt børneværelse/hjørne:  Kan ikke rigtig få taget mig sammen til at få lavet det sidste, håber snart på noget mere overskud  

Baby's skønnede vægt:   2800 gram ved jordemoder 35+4, skal til vækstscanning igen i morgen, så må vi se hvad den siger  

Ekstra scanninger: Ja 6 stk i forbindelse med min lille fejl i mit blod..

Strækmærker:  MASSEVIS, desværre

Andet: Er allerede ved at være utålmodigt og kan slet ikke vente til september  

Anmeld

28. august 2011

Sifling

Jaah jeg vil være med

Uge: 37+1

Vægt: +15 ca..

Mavemål: 112

Barsel: Blev sygemeldt 3 uger før, d. 20 august.

Gener: Ondt i ryg og læn, hovedpine, menses smerter, smertefulde plukveer, svimmelhed og en baby der prøver at flytte mine ribben 

Projekt børneværelse/hjørne: Så godt som færdigt, men går og hygger lidt med at ændre på tingene

Baby's skønnede vægt:  2500g i uge 35+6

Ekstra scanninger: Ja, en for at se om han havde vendt sig, hvilket han havde

Strækmærker:  Mest på læn og side deller et par stykker under maven og under hvert bryst  Men tror jeg indtil videre er sluppet billigt

Andet: Er ret træt af at vendte, og især med smerter, hvor man hele tiden er lidt i tvivl om det udvikler sig til fødsel eller bare går i sig selv Og vil bare så gerne holde ham i mine arme, nusse hans små fødder og mysse ham på maven

Anmeld

30. august 2011

maryjane

Uge: 37+4

Vægt: Pas. Længe siden jeg er blevet vejet. Håber stadig jeg er lidt i minus.

Mavemål: Har ikke noget målebånd.

Barsel: Fra 19 August.

Gener: Smerter i bækken, ryg, galdesten, kvalme, utilpashed, svimmelhed OSVOSVOSV, men indtil videre er alle teste negative så det er nok bare...Gener.

Projekt børneværelse/hjørne: Ikke 100% færdigt. Mangler faktisk også en pusletaske endnu, hæh.

Baby's skønnede vægt:  2566 gram ved scanning 36+6

Ekstra scanninger: 7 uge grundet SA sidste år, og en gigantisk blødning i denne graviditet, vægtscanning, og en selvbetalt kønsscanning i uge 17.

Strækmærker: Jeps.

Andet: ARGH, er mega utålmodig og NERVØS!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.