Hjælp mht kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2011

**Ønskebabyen

Hej alleStår og skal til bryllup i næste weekend, men mangler en kjole!!! KRIIISEDen jeg egentlig havde regnet med at skulle have op, er jeg bare ikke så vild med alligevel, da den er lang, men bare ikke lang nok til de stilletter jeg har købt.Desuden har jeg lige været på ferie og vil så gerne have en kort kjole på, så jeg kan vise mine brune ben lidt :-) Har kigget på både asos og nelly men synes bare ikke der var noget der fangede mig.Forslag modtages med kyshånd!! :-)Prisleje: 400 MAKS 500 kr ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Fru.Mäes <3

Jeg har en SMADDER flot kjole i turkis til salg - havde den selv på til et bryllup efter 14 dage på Kreta Og var SÅ lækker brun altså

Anmeld

27. august 2011

Mille89 skriver:

Hej alleStår og skal til bryllup i næste weekend, men mangler en kjole!!! KRIIISEDen jeg egentlig havde regnet med at skulle have op, er jeg bare ikke så vild med alligevel, da den er lang, men bare ikke lang nok til de stilletter jeg har købt.Desuden har jeg lige været på ferie og vil så gerne have en kort kjole på, så jeg kan vise mine brune ben lidt :-) Har kigget på både asos og nelly men synes bare ikke der var noget der fangede mig.Forslag modtages med kyshånd!! :-)Prisleje: 400 MAKS 500 kr ;-)

Jeg har lige været til bryllup, og jeg havde også fået godt emd farve..   Så jeg havde denne lækre sag på, fra H&M til 300,-!!  Den var suer flpot til solbrændt hud!   (Det billede hvor den er vist 'rigtigt' er ikke mig,  men et jeg har fundet på nettet! . )

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

**Ønskebabyen

Felix's Mor <3 skriver:

Jeg har en SMADDER flot kjole i turkis til salg - havde den selv på til et bryllup efter 14 dage på Kreta Og var SÅ lækker brun altså

Må jeg se den? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.