Hvornår begynder "ligamentsmerter"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.718 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Anonym trådstarter

Testede positiv i sidste uge... og er cirka 4+0 et eller andet udfra beregningerne... jeg har sådan en stikken i højre side, og det rykker til venstre også har jeg nogen gange sindsyge menstrations(staves)... det først begyndt for et par dage siden...

har før mistet i uge 6... (dog opdagede jeg det først til scanning i uge 11+4... og er da en del bekymret selvom jeg tænker positivt... jeg er mega oppustet på maven og mine bryster er allerede blevet en størrelse større og har enormt kvalme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Muffinmus

forskelligt, men det er ikke unormalt at det sker når man er 4+0 f.eks:-)

Anmeld

27. august 2011

Nimbus1984

Anonym skriver:

Testede positiv i sidste uge... og er cirka 4+0 et eller andet udfra beregningerne... jeg har sådan en stikken i højre side, og det rykker til venstre også har jeg nogen gange sindsyge menstrations(staves)... det først begyndt for et par dage siden...

har før mistet i uge 6... (dog opdagede jeg det først til scanning i uge 11+4... og er da en del bekymret selvom jeg tænker positivt... jeg er mega oppustet på maven og mine bryster er allerede blevet en størrelse større og har enormt kvalme 

En uge før jeg testede positiv begyndte mine ligament smerter, så mine startede da jeg var omkring 3+4 henne. Tror også dit er det, vil nemlig beskrive mine på samme måde og min svigerinde bekræftede med det samme at det er det.

Anmeld

27. august 2011

tithi

Jeg ved ikke det hvornår det er normalt med smerter. Men jeg har ligesom dig oplevet at miste i uge 6, og hvis du er meget bekymret kan du tale med din læge om at komme til tidlig scanning grundet din abort.

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Nimbus1984 skriver:

En uge før jeg testede positiv begyndte mine ligament smerter, så mine startede da jeg var omkring 3+4 henne. Tror også dit er det, vil nemlig beskrive mine på samme måde og min svigerinde bekræftede med det samme at det er det.

uh er bare så bekymret over om jeg taber igen så den mindste lille følelse jeg får dernede så kigger jeg på om jeg evt bløder :s det træls at have det sådan lige nu :s

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Jeg ved ikke det hvornår det er normalt med smerter. Men jeg har ligesom dig oplevet at miste i uge 6, og hvis du er meget bekymret kan du tale med din læge om at komme til tidlig scanning grundet din abort.

jeg ringede til lægen i fredags og han sagde at han selv har scannings udstyr så han scanner mig til min "vandrejournal" så vi kan se hvordan det ser ud, så jeg ik går ligeså længe som sidst hvis det nu er at jeg har mistet igen..

skal have lavet VJ i uge 7..

Anmeld

27. august 2011

tithi

Anonym skriver:

jeg ringede til lægen i fredags og han sagde at han selv har scannings udstyr så han scanner mig til min "vandrejournal" så vi kan se hvordan det ser ud, så jeg ik går ligeså længe som sidst hvis det nu er at jeg har mistet igen..

skal have lavet VJ i uge 7..

Det er da rart det kan klares hos lægen så Håber alt går godt

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Det er da rart det kan klares hos lægen så Håber alt går godt

ja det er rigtig rart, især når man ikke lige regner med det... men tak, håber os selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.