NYS! er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2011

tithi

Hej alle sammen

Jeg er 14+3 og når jeg nyser synes jeg det gør ondt i mit underliv Er det kun mig der oplever det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Wimmie

tithi skriver:

Hej alle sammen

Jeg er 14+3 og når jeg nyser synes jeg det gør ondt i mit underliv Er det kun mig der oplever det?

Nej, det er vist ganske almindeligt - der sker sammentrækninger i underlivet når man nyser og hoster. Jeg får det dagligt; også hvis jeg griner eller hvis jeg lige laver en forkert bevægelse eller rejser mig for hurtigt.

Bare roligt, det er helt normalt - bare træls

Anmeld

27. august 2011

Camulla

tithi skriver:

Hej alle sammen

Jeg nøs en del i starten når jeg var dårlig, men det gjorde aldrig ondt... 

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

tithi skriver:

Hej alle sammen

Det er helt normalt

Min nysen er over nu, men den var meget slem tidligere i graviditeten

Anmeld

27. august 2011

tithi

Wimmie skriver:

Nej, det er vist ganske almindeligt - der sker sammentrækninger i underlivet når man nyser og hoster. Jeg får det dagligt; også hvis jeg griner eller hvis jeg lige laver en forkert bevægelse eller rejser mig for hurtigt.

Bare roligt, det er helt normalt - bare træls

Tak for svar der er rart at vide man ikke er den eneste

Anmeld

27. august 2011

Muffinmus

nope, man kan få de vildeste ligament smerter når man hoster og nyser..så meget man er nødt til at stå stille flere sekunder før det går over:-)GJorde jeg den ene dag med min datter da jeg var halvejs ude af bilen, nøs, og kunne ikke gå i 10 sekunder fordi det gjorde så naller:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.