Tip til billigt mærketøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Pige2009

Christina.78 skriver:

takker meget

Velbekomme - god shopping!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

ØV!!

min dreng bruger str 86 og dem er der ikke flere tilbage af på udsalg.. :/

Hvor træls. Køb en til ham i 92, for så kan han bruge den næste år igen Lauras er en genganger fra sidste år, som hun stadig kan passe fint!

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Hvor træls. Køb en til ham i 92, for så kan han bruge den næste år igen Lauras er en genganger fra sidste år, som hun stadig kan passe fint!

synes bare at dem på tilbud kun gik op til str 80.. kunne være man lige skulle kigge igen..

Anmeld

28. august 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

synes bare at dem på tilbud kun gik op til str 80.. kunne være man lige skulle kigge igen..

Nej, jeg tror du har kigget rigtigt og de kun havde i str. 74-80 Men hvis han alligevel skal have, kan du lige så godt købe en i 92, mener jeg

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Nej, jeg tror du har kigget rigtigt og de kun havde i str. 74-80 Men hvis han alligevel skal have, kan du lige så godt købe en i 92, mener jeg

tror bare ikke han kan passe en 92 næste år alligevel.. regner med at han rykker op i 92 inden foråret faktisk.. han vokser sindssygt stærkt

Anmeld

28. august 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

tror bare ikke han kan passe en 92 næste år alligevel.. regner med at han rykker op i 92 inden foråret faktisk.. han vokser sindssygt stærkt

Lauras flyverdragt sidste år var også temmelig stor, men hun kunne fint manøvrere i den og i år sparer jeg så i hvert fald 500+ fordi hun stadig passer den fra sidste år

Anmeld

28. august 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Lauras flyverdragt sidste år var også temmelig stor, men hun kunne fint manøvrere i den og i år sparer jeg så i hvert fald 500+ fordi hun stadig passer den fra sidste år

jaa, men hvis jeg skal have en jeg er sikker på han kan passe næste år skal jeg have en str 98 og det synes jeg altså bliver for voldsomt..

han har brugt str 86 et stykke tid nu, og synes allerede bluserne er begyndt at stumpe lidt på ærmerne.. synes simpelthen han vokser alt for stærkt..

Anmeld

29. august 2011

MetteS81

Uha et godt tip!!! Har været ide og kigge og skal helt sikkert bestille en flyverdragt til Ella!

MEN....ved du hvordan Molo´s størrelser er...? Store str, små str...eller helt normale? 

Det er første gang jeg skal købe flyverdragt til en bebs...hun er 7,5 mdr og bruger lige nu 68/74 i H&M str hvis det kan hjælpe?

Glæder mig helt vildt til at bestille!!

Anmeld

30. august 2011

Pige2009

An&Jo skriver:

jaa, men hvis jeg skal have en jeg er sikker på han kan passe næste år skal jeg have en str 98 og det synes jeg altså bliver for voldsomt..

han har brugt str 86 et stykke tid nu, og synes allerede bluserne er begyndt at stumpe lidt på ærmerne.. synes simpelthen han vokser alt for stærkt..

Så skal du vel alligevel have en i 92 De små vokser jo i ryk og Laura er vokset vildt meget her i sommer, men ellers stod hun nærmest stille i et halvt års tid

Anmeld

30. august 2011

An&Jo

Baagøe skriver:

Så skal du vel alligevel have en i 92 De små vokser jo i ryk og Laura er vokset vildt meget her i sommer, men ellers stod hun nærmest stille i et halvt års tid

sjovt du skriver det.. købte de første bukser i str 92 igår, og de sidder bare perfekt på ham.. :O han er kun knap 17mdr og bruger str 92 lige om lidt, det er jo vanvittigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.