svulmende bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer..

Har altså lige et af de lidt mere personlige spørgsmål så det er ok at svare ano

Hvornår begyndte jeres bryster at vokse i forbindelse med jeres graviditet? 

mine har vokset som ukrudt altså de er virkelig store og pæne og bare wow altså og jeg er kun i uge 21, så jeg tænker lidt hvordan mon det ender inden jeg føder?
Har heldigvis fået gavekort af manden på at når jeg har fået de børn vi vil så får jeg løft eller saltvand hvis jeg vil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Mussen2

Hejsa. Mine begyndte at vikse med det samme jeg testede positivt. Jeg er nu i uge 17 og de er vel vokset et par skåle. Sidst jeg var gravid var det samme scenarie. For min skyld behøver de absolut ikke bokse mere, men ved det er utopi at tro de ikke gør det

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Hejsa. Mine begyndte at vikse med det samme jeg testede positivt. Jeg er nu i uge 17 og de er vel vokset et par skåle. Sidst jeg var gravid var det samme scenarie. For min skyld behøver de absolut ikke bokse mere, men ved det er utopi at tro de ikke gør det

det er min første graviditet og jeg blev nået overrasket må jeg sige

mine veninders voksede slet ikke så voldsomt som mine har gjort

men godt at læse andre også svulmer op heheh 

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Mine begyndte midt i graviditeten og voksede med to størrelser.. var sååå flotte!! Men nu som de var før.. fine nok.. men ville gerne have dem større.. mangler bare liiiiige 30 kliks

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Mine begyndte midt i graviditeten og voksede med to størrelser.. var sååå flotte!! Men nu som de var før.. fine nok.. men ville gerne have dem større.. mangler bare liiiiige 30 kliks

jeg har allerede rundet de 2 skåle jeg er holdt op med at bruge bh fordi det funger bare ikke

men ja det koster noget at få nogle nye men altså  

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jeg har allerede rundet de 2 skåle jeg er holdt op med at bruge bh fordi det funger bare ikke

men ja det koster noget at få nogle nye men altså  

Det var også meget.. det er lidt "hårdt" når det så kun er midlertidig.. man når blive helt glade for ens nye

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Det var også meget.. det er lidt "hårdt" når det så kun er midlertidig.. man når blive helt glade for ens nye

jeg synes nu de er irriterende på en eller anden måde samtidig med at jeg eeeeeeelsker dem heheh 

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jeg synes nu de er irriterende på en eller anden måde samtidig med at jeg eeeeeeelsker dem heheh 

Hvorfor irriterende?? Ville du ikke gerne have større jo.. ?

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hvorfor irriterende?? Ville du ikke gerne have større jo.. ?

jo absolut men de er så skide følsomme  

og med mit arbejde bliver der nemt puffet til dem og når man så bare har en tynd sportsbh på så kommer der lige lidt stramme smil frem

Bare det at tørre sig med et håndklæde kan gøre ondt..

og hundene er utrolig interesseret i at dufte til dem hvis de kan komme til  

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jo absolut men de er så skide følsomme  

og med mit arbejde bliver der nemt puffet til dem og når man så bare har en tynd sportsbh på så kommer der lige lidt stramme smil frem

Bare det at tørre sig med et håndklæde kan gøre ondt..

og hundene er utrolig interesseret i at dufte til dem hvis de kan komme til  

Ha ha ha nååååå på den måde!! Ja det forstår jeg virkelig godt!! Jeg havde også bare vildt ømme bryster.. bare noget strajfede.. og at kæresten skulle røre var total forbudt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.