Hjælp med ideer/råd til hvad det kan være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Lunae

Den lykkelige skriver:

Årh lyder skønt at Camille altd har sovet.. Har i virkelig aldrig skulle vippes/vugges?? Lyder helt utrolig  
Ville være dejligt hvis Gry var sådan..
Gud ja det er da en super ide at købe en weekend seng, så kender hun den når vi skal være ude hos folk..  Super god ide.. men er madrassen god nok i sådan en til hun kan ligge i den hver dag??

Vi har købt en skummadras i krea, som vi bruger. Den anden er nærmest ikke eksisterende

Vi har selvfølgelig skulle køre med hende sommetider, men det er virkelig sjældent. Vi har faktisk været vilrkelig heldige hvis jeg skal sige det selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Den lykkelige

Babymor2010 skriver:

Hun har sovet igennem - foruden de dage hvor bisserne har drillet. Så har vi smurt gele på hendes gummer, og så er hun faldet i søvn med det samme  Der var en periode hvor hun ikke var så god til at sove om formiddagen. Men så længe hun sover igennem om natten, så brokker jeg mig ikke 

Nej sådan har jeg det også lidt.. men når hun så brokker hele dagen og bare er SÅÅÅ træt og ked.. så undre det mig hun ikke "bare" over længere men vågner og græder også ikke kan sove videre.. Eller slet ikke kan falde i søvn..

Anmeld

27. august 2011

Den lykkelige

Lunae skriver:

Vi har købt en skummadras i krea, som vi bruger. Den anden er nærmest ikke eksisterende

Vi har selvfølgelig skulle køre med hende sommetider, men det er virkelig sjældent. Vi har faktisk været vilrkelig heldige hvis jeg skal sige det selv

Ja i lyder også meget heldige..
Mine svigerforældre siger at vi har det for godt hvis vi regner med andet når hun kun er 6 måneder.. så måske jeg bare skal bide det i mig
Ja jeg tænkte nok de madrasser ikke var så super gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.