Ammeindlæg hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2011

MaybeBaby

Ja, da der tilsyneladende ikke er hjælp at få på selve baby, så må jeg hellere spørge her også. Så kan I mon hjælpe? Ja, har lige et par spørgsmål: har valgt at jeg vil købe uld/silke ammeindlæg, da jeg tror mine bryster sådan vil elske dem, her efterår/vinteren over især, og jeg har tænkt mig, at købe dem over nettet. MEN hvilken størrelse?! Der er jo i alle mulige dia. og endda i runde og dråbeformede. Når man lige nu med 22 dage til termin, bruger en F/G skål, er vi så ikke oppe i, at jeg skal tage størrelse grydelap?! Altså den med den største diameter? Men hvad er mon forskellen på de helt runde og dem, der er dråbeformet? /Mette - med bryster på hjernen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

ønskeprinsesse2011

hmm tja jeg har 19 dage til termin og jeg har også købt uld amme indlæg til vinter tiden.... og jeg har valgt nogen med en stor diameter og så i rund da jeg mener de måske kan være med til at babserne ik fryser..

men syntes delme det svært med de str. da babserne jo vokser. ja det gør mine da i hvertfald. startede med en c skål og nu bruger jeg d. og mælken er jo slet ik løbet til i nu. frygter lidt jeg får et kæmpe yver til at slutte med...

Anmeld

27. august 2011

SaNiNa

uuuh det med dia tør jeg ikke svare på, da jeg mest er til engang og helst dem fra libero.

Men du skal helt sikkert have runde da det ikke er alle bh´er som skjuler den helt man kan tit se man har en rund pude omkring brystet.

Har nogle fra avent og tror de er en 8-10 cm

Anmeld

27. august 2011

Jemion

Her har jeg købt nogle engangs ammeindlæg fra änglamark til at starte med for ved ikke hvad der passer bedst for mig endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.