Smadrede skuldre og nakke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Tina2

Har I aldrig døjet med det efter I fik børn???

Jeg har i vildskab.... Kan rent faktisk ikke engang gå med en lille rygsæk:-( Får nærmest svedetur af det fordi det mindste tryk på stedet mellem nakke og skuldre gør sååå ondt:-(

Thomas har så en aftale med en massør i Aalborg (faktisk ham der masserer Aab's spillere) så vi bare kan bestille tid hos ham gennem firmaet... Så Thomas bestilte tid til mig igår og igen på fredag..... For nu skal der løsnes op for 5 års slæben på tunge unger... Og det er SÅ meget værre i venstre side, fordi jeg kun kan bære ungerne på venstre side.....

Hold da op, skal love for sveden begyndte at pible frem da han kom igang.... Var total svimmel og utilpas bagefter og måtte lige holde ved væggen da jeg rejste mig... Er sgu da vildt at det kan være så slemt, hva?!

Så nu skal jeg derud jævnligt indtil der er løsnet op... Igår aftes var jeg bare fuldstændig gennemsmadret... Havde det som om jeg var blevet kørt over og havde blå mærker på ryggen...
Selvfølgelig kunne det mærkes at han tog ved, men det gjorde ikke sådan ondt, han ved sgi hvad han har med at gøre, for det var ret behageligt, lige med undtagelse af det øverste af nakken.....

Har I aldrig døjet med det? Mit har været der lige siden jeg fik Filuca og begyndte at slæbe rundt på hende.......

Knus Tina (som glæder sig til en omgang mere på fredag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jo... MMm... Men det tror jeg også at jeg gjorde før. MIn ryg er jo skæv, sååee...

Men jeg elsker også at gå til massør. Jeg har 2 gavekort liggene fra min fødselsdag Nam nam. Skal snart igang!!

Men jeg er begyndt at træne... 20-30 min om morgenen. HÅBER jeg kan holde det, for det er virkelig dejligt!!!

Anmeld

14. januar 2009

Tina2

Jeg har vist ikke skæv ryg, bare smadrede muskler som skal løsnes op.....

Så håber det kan hjælpe at komme derinde jævnligt i noget tid nu......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.