ang. hårfarvning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Anonym trådstarter

Er ikke lige så hård på det område.. så håber der er en frisør herinde.
afblejer (staves?!) mit hår iaften, da det er mørkt, ved jeg at det bliver tisgult.. men hvornår vil det være smartest at farve det blond. altså hvor længe skal der helst gå imellem

Kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

afblejer (staves?!) mit hår iaften, da det er mørkt, ved jeg at det bliver tisgult.. men hvornår vil det være smartest at farve det blond. altså hvor længe skal der helst gå imellem

Kram.

selvgjort er absolut ikke = med velgjort så synes du skal holde dig langt væk fra det

1. I den sidste længde så er det billigere med frisøren fordi:

- det skader ikke dit hår lige så meget som hjemmefarve

- i og med det ikke skader lige så slider det heller ikke lige så meget på dit hår 

Anmeld

27. august 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Kram.

Du skulle ha lavet striber i dit hår, og blive ved med det 1 gang om måneden. Så bliver det hverken tisgult, eller orange. Og det skader heller ikke håret så meget

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

selvgjort er absolut ikke = med velgjort så synes du skal holde dig langt væk fra det

1. I den sidste længde så er det billigere med frisøren fordi:

- det skader ikke dit hår lige så meget som hjemmefarve

- i og med det ikke skader lige så slider det heller ikke lige så meget på dit hår 

Har købt farverne og gjort det før.. kan bare ikke huske hvor længe der gik imellem, har heller ikke lige pt råd til at smutte til frisøren..

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Du skulle ha lavet striber i dit hår, og blive ved med det 1 gang om måneden. Så bliver det hverken tisgult, eller orange. Og det skader heller ikke håret så meget

Ja det burde jeg jo nok, har jeg bare ikke tålmodighed til.. og har verdens største udgroning..

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Har købt farverne og gjort det før.. kan bare ikke huske hvor længe der gik imellem, har heller ikke lige pt råd til at smutte til frisøren..

Selvom du har gjort det før er det jo ikke ensbetydning med at det lykkedes denne gang  

Men det er altså også forskelligt alt efter hvor stærkt dit hår er hvor ofte det kan tåle at blive farvet  

Anmeld

27. august 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Ja det burde jeg jo nok, har jeg bare ikke tålmodighed til.. og har verdens største udgroning..

Ja, men hvis der bliver lavet en masse striber i det. så ser man ikke din udgroning .. Det gør jeg hver eneste gang jeg skal gøre det på mine veninder, og mig selv ..

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Selvom du har gjort det før er det jo ikke ensbetydning med at det lykkedes denne gang  

Men det er altså også forskelligt alt efter hvor stærkt dit hår er hvor ofte det kan tåle at blive farvet  

rigtig nok.. hmm okay så må jeg prøve mig frem tak for svar

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Ja, men hvis der bliver lavet en masse striber i det. så ser man ikke din udgroning .. Det gør jeg hver eneste gang jeg skal gøre det på mine veninder, og mig selv ..

okay.. tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.