Pære cider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Tvillingemor80

-Sigrid- skriver:

Lækkert
Så det passer med at kvinder med tvillinger har mere "ekstreme" graviditeter?

Det var også derfor jeg snakkede med JM om cider, for så fik jeg da noget ned med lidt kalorier i .. og af en eller anden grund kunne jeg holde det i mig (drikke det ellers ikke normalt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Giraffen

-Sigrid- skriver:

Lækkert !
Nu flere der siger god for det nu bedre - indtil videre er det 100 %

så er det bare med at nyde det Ellers må du hive ham med til sp og få det sort på hvidt så kæresten kan få ro på

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Tvillingemor90 skriver:

Det var også derfor jeg snakkede med JM om cider, for så fik jeg da noget ned med lidt kalorier i .. og af en eller anden grund kunne jeg holde det i mig (drikke det ellers ikke normalt )

Ej hvor dejligt
Kan også bedre holde "brus" i mig end saftevand, juice, vand og så videre

Anmeld

27. august 2011

Tvillingemor80

-Sigrid- skriver:

Hold da op, det lyder som om det havde været bedre af to omgange :O
Blev de så også født for tidligt eller hvad ?

Ja måske nej jeg holdt dem inde til 37+2  Men til gengæld var jeg så syg 2½ mdr efterfølgende og på medicin ..

Men pigerne havde det godt og havde en flot vægt (2.9 og 2.8 kg)

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Giraffen skriver:

så er det bare med at nyde det Ellers må du hive ham med til sp og få det sort på hvidt så kæresten kan få ro på

Argh, der skal ikke så meget til

Anmeld

27. august 2011

Madam Blå

-Sigrid- skriver:

Du kan bare drikke alkoholfri vin? Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre juleaften
Det lyder som en plan

Ja, har også overvejet at prøve det. Men synes at høre at man skal prøve mange, før man finder en, der er god. Altså, at der ikke er så mange, som smager godt.. Så tror jeg prøver cideren først - måske den kan tage min vin-trang

Med mindre du kender en rigtig god alkoholfri vin?

Anmeld

27. august 2011

B&J

-Sigrid- skriver:

Haha tak
Og du ser da også ud til at have en rask dreng

hihihihhi jaaa alt for rask der er sku krudt i numsen på ham hihihihi så det kan være det er det der gør man får en super dejlig og aktivt barn JUBII

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Tvillingemor90 skriver:

Ja måske nej jeg holdt dem inde til 37+2  Men til gengæld var jeg så syg 2½ mdr efterfølgende og på medicin ..

Men pigerne havde det godt og havde en flot vægt (2.9 og 2.8 kg)

Jamen så er de jo født til tiden!
Øv for dig, men dejligt at det ikke gik ud over dine tøser

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Madam Blå skriver:

Ja, har også overvejet at prøve det. Men synes at høre at man skal prøve mange, før man finder en, der er god. Altså, at der ikke er så mange, som smager godt.. Så tror jeg prøver cideren først - måske den kan tage min vin-trang

Med mindre du kender en rigtig god alkoholfri vin?

Smart nok
Nej overhoved ikke, men jeg er forhåbelig gravid jule aften, og ville gerne have et lille glas vin Google er din ven?

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

B&J skriver:

hihihihhi jaaa alt for rask der er sku krudt i numsen på ham hihihihi så det kan være det er det der gør man får en super dejlig og aktivt barn JUBII

Haha mit barn er allerede utrolig aktivt, far har kunnet mærke den bette i 2 uger
Jamen så skal jeg da bare have kørt en masse ned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.