Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Lækkert Så det passer med at kvinder med tvillinger har mere "ekstreme" graviditeter?
Lækkert Så det passer med at kvinder med tvillinger har mere "ekstreme" graviditeter?
Det var også derfor jeg snakkede med JM om cider, for så fik jeg da noget ned med lidt kalorier i .. og af en eller anden grund kunne jeg holde det i mig (drikke det ellers ikke normalt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Lækkert ! Nu flere der siger god for det nu bedre - indtil videre er det 100 %
Lækkert ! Nu flere der siger god for det nu bedre - indtil videre er det 100 %
så er det bare med at nyde det Ellers må du hive ham med til sp og få det sort på hvidt så kæresten kan få ro på
Tvillingemor90 skriver: Det var også derfor jeg snakkede med JM om cider, for så fik jeg da noget ned med lidt kalorier i .. og af en eller anden grund kunne jeg holde det i mig (drikke det ellers ikke normalt )
-Sigrid- skriver: Hold da op, det lyder som om det havde været bedre af to omgange :OBlev de så også født for tidligt eller hvad ?
Hold da op, det lyder som om det havde været bedre af to omgange :OBlev de så også født for tidligt eller hvad ?
Ja måske nej jeg holdt dem inde til 37+2 Men til gengæld var jeg så syg 2½ mdr efterfølgende og på medicin ..
Men pigerne havde det godt og havde en flot vægt (2.9 og 2.8 kg)
Giraffen skriver: så er det bare med at nyde det Ellers må du hive ham med til sp og få det sort på hvidt så kæresten kan få ro på
-Sigrid- skriver: Du kan bare drikke alkoholfri vin? Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre juleaften Det lyder som en plan
Du kan bare drikke alkoholfri vin? Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre juleaften Det lyder som en plan
Ja, har også overvejet at prøve det. Men synes at høre at man skal prøve mange, før man finder en, der er god. Altså, at der ikke er så mange, som smager godt.. Så tror jeg prøver cideren først - måske den kan tage min vin-trang
Med mindre du kender en rigtig god alkoholfri vin?
-Sigrid- skriver: Haha tak Og du ser da også ud til at have en rask dreng
Haha tak Og du ser da også ud til at have en rask dreng
hihihihhi jaaa alt for rask der er sku krudt i numsen på ham hihihihi så det kan være det er det der gør man får en super dejlig og aktivt barn JUBII
Tvillingemor90 skriver: Ja måske nej jeg holdt dem inde til 37+2 Men til gengæld var jeg så syg 2½ mdr efterfølgende og på medicin .. Men pigerne havde det godt og havde en flot vægt (2.9 og 2.8 kg)
Madam Blå skriver: Ja, har også overvejet at prøve det. Men synes at høre at man skal prøve mange, før man finder en, der er god. Altså, at der ikke er så mange, som smager godt.. Så tror jeg prøver cideren først - måske den kan tage min vin-trang Med mindre du kender en rigtig god alkoholfri vin?
B&J skriver: hihihihhi jaaa alt for rask der er sku krudt i numsen på ham hihihihi så det kan være det er det der gør man får en super dejlig og aktivt barn JUBII
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128