Er vi bare gået helt kolde herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2011

_-Kathrine-_

Hej piger!

Babyerne tager vist alt vores tid nu, så der slet ikke er tid til at skrive lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Hej piger!

Babyerne tager vist alt vores tid nu, så der slet ikke er tid til at skrive lidt

Tror desværre også denne gruppe er gået død.. Men er jeg er nok desværre heller ikke så aktiv i dette kvartal...

Anmeld

27. august 2011

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Tror desværre også denne gruppe er gået død.. Men er jeg er nok desværre heller ikke så aktiv i dette kvartal...

Det er godt nok ærgeligt...!
Kan godt forstå du er mere aktiv i 1. kvartal, men der vil jeg jo helst ikke trænge mig alt for meget på, når jeg nu ikke "hører til" der...!

Anmeld

28. august 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Det er godt nok ærgeligt...!
Kan godt forstå du er mere aktiv i 1. kvartal, men der vil jeg jo helst ikke trænge mig alt for meget på, når jeg nu ikke "hører til" der...!

Synes også det er rigtig træls... Jeg har haft stor glæde af denne gruppe, så det er altså lidt øv!

Anmeld

29. august 2011

mortil4dejligepiger

Ja, det er møg-ærgerligt!  Jeg ville også gerne have, her var mere gang i den. Men jeg må indrømme, jeg ikke rigtig gider oprette flere indlæg, når der er så lidt respons.

Følger stadig med engang imellem...

Anmeld

29. august 2011

moars

Jeg kan simpelthen ikke finde helt ud af hvilken gruppe jeg skal bevæge mig i...her eller i juni osv.

Og så fylder det på en lidt anden måde her anden gang.

Men har i det godt derude. Hvordan går det ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.