Billigst hjemmeside til at købe ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Bryndis

Hvilken hjemmeside er det billigst at købe fondant, forskellige udstikker m.m. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

th

Bryndis skriver:

Hvilken hjemmeside er det billigst at købe fondant, forskellige udstikker m.m. ?

nu ved jeg ikke om du bor i nærheden af en kop og kande, de har fået en masse ting, du kan se det via. deres hjemmeside.

jeg købte en guld tus til at skrive på kagerne med i dag... og jeg kunne have købt meget mere... den kostede 40 kr. ved ikke hvad den koster andre steder, men synes det var ok.

de sagde de ville få flere ting hjem.

Anmeld

31. august 2011

Dot D

dinkage.dk er en god og billig side, dansk. Hvis du vil handle udenlands, så er Deluxetaartenshop i Holland billig og hurtigt

Anmeld

31. august 2011

Bryndis

th skriver:

nu ved jeg ikke om du bor i nærheden af en kop og kande, de har fået en masse ting, du kan se det via. deres hjemmeside.

jeg købte en guld tus til at skrive på kagerne med i dag... og jeg kunne have købt meget mere... den kostede 40 kr. ved ikke hvad den koster andre steder, men synes det var ok.

de sagde de ville få flere ting hjem.

Ja jeg så det lige en en venindes avis den anden dag. Bor heldigvis tæt på kop og kande så de kommer til at få en stamkunde nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.