Jeg skal giftes men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Anonym trådstarter

kan ikke finde nogen kjole, vi gifter os på rådhuset inden jeg skal føde og er 6 mdr henne men kan ikkke finde en kjole, den skal ikke være for brudeagtig men alligevel råhvid og fin og lang.. nogle der har nogle forslag?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

mortilfreja

Prøv at kigge på cellbes.dk

Anmeld

27. august 2011

PernilleB

Anonym skriver:

kan ikke finde nogen kjole, vi gifter os på rådhuset inden jeg skal føde og er 6 mdr henne men kan ikkke finde en kjole, den skal ikke være for brudeagtig men alligevel råhvid og fin og lang.. nogle der har nogle forslag?...

jeg har en råhvid to delt kjole. det er egentlig en galla kjole, men den er ikke særlig brude aktig, synes jeg. den er havfruskåret og er str S, 400 kr hvis det var noget?

Anmeld

27. august 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Man kan få nogle flotte enkelte kjoler i Humlum Kjoler. De har et kæmpe stort udvalg og så er de bare super flotte. Både kort, lange, og alle mulige farver.
Det er der min drømme kjole er

Anmeld

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

27. august 2011

mil-ka

Kig her:

https://www.baby.dk/debat/117129pi1/toej--voksen/flot-brudekjole-i-graesk-stil-saelges.aspx

Anmeld

27. august 2011

Sabsy

Jeg har en der er rigtig god til sådan en dag.. Send mig en PB med nr Så mms jeg et billed..

Anmeld

27. august 2011

Kamulla

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jaaaa! Andre end mig der kender det mærke. Det er  bare de smukkeste brudekjoler til gravide 

hehe nemlig... 

skal helt klart have kjoler derfra når jeg en eller anden dag venter mig igen 

Anmeld

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Camillas-Copenhagen.com skriver:

hehe nemlig... 

skal helt klart have kjoler derfra når jeg en eller anden dag venter mig igen 

Jeg venter mig, men har ikke råd til sådan en fin kjole lige nu. Buhuhuuu! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.