Alle jer fra nv./nørrebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej, synes det kunne være superhyggeligt at kende nogle flere folk med børn fra mit nærområde, jeg bor i nordvest i fuglekvarteret. Er der nogen herinde der kunne tænke sig at mødes? Jeg tænker hyggelige aktiviteter som cafe, babybio, ture med barnevogn, besøg hos hinanden osv.

Jeg bor sammen med min kæreste og sammen har vi Elias på 8 mdr. Jeg er uddannet lærer og arbejder på en skole i Farum.

Jeg læser en del, dovner ved fjerneren, går lange ture med Elias, ser venner og familie og er rigtig glad for at lave kager, meeen kun når der er en anledning ellers så begynder jeg snart at trille istedet for at gå

Håber der er nogen herinde der har lyst til at ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

MorDk

Lyder nu slet ikke som en dårlig idé. Jeg bor på Nørrebro med min kæreste og vores dreng Victor som fylder 1 år i næste måned.

Jeg er færdig med min barsel men har stadig ferie. Starter arb. til oktober. Jeg er udd. sosu assistent og arbejder i NV.

Jeg elsker at gå på Café og lange ture med Bassen i klapvognen...

Anmeld

28. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jamen så kunne det da være vi kunne mødes på cafe, er tit på castro fordi det er nemt med barnevogn og jeg går i den forbindelse tur i nørrebroparken. Men vil også gerne mødes andre steder. Hvor plejer du at gå hen?

Anmeld

3. september 2011

MorDk

Heiii Undskyld... jeg først svare nu!

Men jeg har ikke rigtig været online i disse dage ( andet en facebook)

Jamen jeg går ofte i Nørrebroparken, Rundt ved centret, ned af nørrebrogade, på Castro og får kaffe eller Café Ae (Hvor man godt må have barnevogn med ind) Nu er min dreng startet i vuggestue, men han kan jo sagtens holde fri en dag eller jeg ku hente ham tidligt!

Du kan evt. sende mig en privat besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.