Jemion skriver:
Uha kender det alt for godt
Nice med sådan et cocio flip har ikke fået cocio siden jeg fik gravditets diabetes glæder mig så meget til at måtte synde lidt igen 
Ej hvor dejligt, vi har også lige været i ikea og købe det sidste til lillemandens værelse 
Hvor er du bare aktiv
Jeg er total dårlig til at komme i bage humør så der bliver bagt så lidt som muligt
Men er enig nybagte boller er de bedste 
Hihi ja manden hvade først købt light og de smagte altså bare ikke som cocio skal smage.
Her bager vi alt selv rugbrød, boller, kager ja alt hvad der kan bages efter vi fik vores kitchen aid har vi stort set ikke købt noget brød.
Det er meget billiger men også meget mere lækkert.
bager rugbrød 1 gang om ugen boller 2-3 gang og kage er ikke så tit. det passer jo sig selv i sær ved jeg brugt langtidshævede opskirfter.
Jeg håber også jeg kan bestille sommerfulgene og uglerne til lillepigen værelse i næste uge så vi kan få det gjort klar.
Pulsebordet skal ind fra Nicklas væres, han bliver ikke skiftet så tit mere og med lille skal jo skiftes noget ofter og nogle gang om natten så for ikke at vække ham kommer det derind og så.
Det med overskud har jeg nu heller ikke det vildt stor af her trænger så meget til at blive tørre støv af og vasket gulve. Heldigvis har min dejlig mor sagt hun ville komme og gør det i næste uge
Anmeld