Kom nu piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Jemion

Nu når jeg ikke kan gå i fødsel, har en baby der strejker og mener mors hule er bedst... Så må i andre lige give den en skalle med at føde nogle lækre babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

ønskeprinsesse2011

Jemion skriver:

Nu når jeg ikke kan gå i fødsel, har en baby der strejker og mener mors hule er bedst... Så må i andre lige give den en skalle med at føde nogle lækre babyer

jamen vi arbejder på sagen. jeg har plukveer/veer hele tiden døgnet rundt. og har haft det de sidste 2 dage. samt en utrolig løs mave. og mine plukveer/veer tager til i smerte hele tiden dag for dag.

så jeg venter bare og ser hvornår der sker noget her. har 19 dage til termin

Anmeld

27. august 2011

Jemion

ønskeprinsesse2011 skriver:

jamen vi arbejder på sagen. jeg har plukveer/veer hele tiden døgnet rundt. og har haft det de sidste 2 dage. samt en utrolig løs mave. og mine plukveer/veer tager til i smerte hele tiden dag for dag.

så jeg venter bare og ser hvornår der sker noget her. har 19 dage til termin

Ej det lyder da godt nok som om der er noget i gære Krydser fingre for der snart sker noget

Anmeld

27. august 2011

ønskeprinsesse2011

Jemion skriver:

Ej det lyder da godt nok som om der er noget i gære Krydser fingre for der snart sker noget

hun er velkommen prinsessen i maven bare først fra i aften da manden ik er hjemme før.. men havde ik noget i mod hvis det snart var.... da jeg knapt kan gå, eller vende mig i sengen grundet bækkensmerter

Anmeld

27. august 2011

SaNiNa

Vi har lige prøvet med en tur i bilka og så ikea bagefter men der er ikke rigtig sket noget andet end jeg er mega træt og har fået ondt.

Men der er jo også lige et par uger til termin endnu

Anmeld

27. august 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har lige prøvet med en tur i bilka og så ikea bagefter men der er ikke rigtig sket noget andet end jeg er mega træt og har fået ondt.

Men der er jo også lige et par uger til termin endnu

Jeg føler mig bare som 1 stor plukve og har her til morgen fået ondt i hoften hvilket gør jeg knap nok kan gå uden at få ondt så den lange gåtur jeg havde planglagt er blevet droppet fuldstændig

Øv at du har fået ondt men håber i havde en god tur

Anmeld

27. august 2011

Jemion

ønskeprinsesse2011 skriver:

hun er velkommen prinsessen i maven bare først fra i aften da manden ik er hjemme før.. men havde ik noget i mod hvis det snart var.... da jeg knapt kan gå, eller vende mig i sengen grundet bækkensmerter

Nej så må hun gerne vente lidt Nej kan godt forstå dig det er ikke sjovt når man får ondt og knap kan vende sig i sin seng..

Anmeld

27. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Jeg føler mig bare som 1 stor plukve og har her til morgen fået ondt i hoften hvilket gør jeg knap nok kan gå uden at få ondt så den lange gåtur jeg havde planglagt er blevet droppet fuldstændig

Øv at du har fået ondt men håber i havde en god tur

Jeg kan næsten heller ikke gå og skal virkelig tage mig sammen hvis jeg har siddet lidt så gør det så ondt i skambenet og møllen.

vi fik cocio i bilka et flip jeg lige har fået i denne her uge sammen med Nicklas

i Ikea fik vi købt skuffer til lillepigen skab som vi håber bliver lavet færdig her i weekenden så det kan blive malet og tøjet kan komme på plads. og Nicklas fik sig en pølse, hvorgang vi køre forbi eller er der snakker han kun om pølser og ketchup hihi tosset dreng.

Nu vil jeg gå ud og lave en surdej og klaske en bolle dej sammen så den kan hygge sig til i morgen tidlig der er ikke noget bedre end nybagte boller

Anmeld

27. august 2011

Jemion

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg kan næsten heller ikke gå og skal virkelig tage mig sammen hvis jeg har siddet lidt så gør det så ondt i skambenet og møllen.

vi fik cocio i bilka et flip jeg lige har fået i denne her uge sammen med Nicklas

i Ikea fik vi købt skuffer til lillepigen skab som vi håber bliver lavet færdig her i weekenden så det kan blive malet og tøjet kan komme på plads. og Nicklas fik sig en pølse, hvorgang vi køre forbi eller er der snakker han kun om pølser og ketchup hihi tosset dreng.

Nu vil jeg gå ud og lave en surdej og klaske en bolle dej sammen så den kan hygge sig til i morgen tidlig der er ikke noget bedre end nybagte boller

Uha kender det alt for godt

Nice med sådan et cocio flip har ikke fået cocio siden jeg fik gravditets diabetes glæder mig så meget til at måtte synde lidt igen

Ej hvor dejligt, vi har også lige været i ikea og købe det sidste til lillemandens værelse

Hvor er du bare aktiv Jeg er total dårlig til at komme i bage humør så der bliver bagt så lidt som muligt Men er enig nybagte boller er de bedste

Anmeld

27. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Uha kender det alt for godt

Nice med sådan et cocio flip har ikke fået cocio siden jeg fik gravditets diabetes glæder mig så meget til at måtte synde lidt igen

Ej hvor dejligt, vi har også lige været i ikea og købe det sidste til lillemandens værelse

Hvor er du bare aktiv Jeg er total dårlig til at komme i bage humør så der bliver bagt så lidt som muligt Men er enig nybagte boller er de bedste

Hihi ja manden hvade først købt light og de smagte altså bare ikke som cocio skal smage.

Her bager vi alt selv rugbrød, boller, kager ja alt hvad der kan bages efter vi fik vores kitchen aid har vi stort set ikke købt noget brød.

Det er meget billiger men også meget mere lækkert.

bager rugbrød 1 gang om ugen boller 2-3 gang og kage er ikke så tit. det passer jo sig selv i sær ved jeg brugt langtidshævede opskirfter.

Jeg håber også jeg kan bestille sommerfulgene og uglerne til lillepigen værelse i næste uge så vi kan få det gjort klar.

Pulsebordet skal ind fra Nicklas væres, han bliver ikke skiftet så tit mere og med lille skal jo skiftes noget ofter og nogle gang om natten så for ikke at vække ham kommer det derind og så.

Det med overskud har jeg nu heller ikke det vildt stor af her trænger så meget til at blive tørre støv af og vasket gulve. Heldigvis har min dejlig mor sagt hun ville komme og gør det i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.