Felix 7 mdr Update.. med bileder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2011

karina pigen

hvor fast hvor tiden går hurtigt, kan slet ikke forstå hvor min lille 3600 grams baby er blevet af.. nu er han  blevet en fræk næsten 10 kgs dreng der bare vil frem i livet.. puhaa..

What is  new.. jaa alt.felix har fået vuggestue plads pr 1.11-2011. i Birkehuset her i ballerup.. ville helst ha haft ham i 1000fryd og kæmpede også en kamp. og kunne også få ham ind pr 1.1 2012, hvilket ik var noget problem.. men desværre er det sket nogen vilde ændringer herhjemme.. Det er mig der har oprettet tråden KNUST!! så ved i nok hvad der er sket. hvilket gør at jeg ik kan vente til Januar med at få ham ind.

men birkehuset er også et okay sted, lille gruppe på 12 vuggebørn og 80 børnehavebørn.fed legeplads. dog kun 1 pædagog 2  medhjælper..

jaa så er min skønne søn begyndt at kravle, og vil meget gerne op og stå hele tiden, så fuld fart frem siger jeg bare..

vi er begyndt at gå væk fra fin blendet mad, nu er maden med klumper, vi får rugbrød og vi elsker det. han spiser jo alt vi giver ham så det er bare skønt.. og riskiks er bare sagen.. vi leger med maden, prver at gøre det selv, resualt mad overalt.. men det skal de ha lov til.

jeg er så småt begyndt at gøre ham vuggestue klar synes dog det er lidt svært med hvike str jeg skal købe.. jeg tror jeg køber stort 86.. tror nemlig han måske er ved at være der når vinteren og flyverdragter bliver taget i brug.. termo og regntøj bliver 80..

køber ik vinterstøvler før at han gå sikkert, begyndersko har jeg funet nogen fra ecco og så et par Termofutter udover når han er ude.. og ja gummier..

jeg troede det ville bive let men kan godt mærke jeg ik er trygt ved at efterlade ham.. og ja det hjælper ik lige at vores situation ser ud som den gør.. er nervøs ved tanken om at være alene mor.. puhaaa..

jeg er jo blevet nød til at forkorte min barsel hvilke gr at jeg o også ha måtte gå igang med at søge nyt job for jeg skal ik tilbage til der hvor jeg er ansat nu.. og skal til 4 jobsamtaler i næste uge.. det jo idt vildt de fleste af de steder jeg ha søgt har først svarfrisk 1.9 så der kommer forhåbenlig flere.. feeedt..

Ellers så hygge felix og jeg os, tager i svømmehallen, besøger venner, går ture er oppe og træne i fitness... det så hyggeligt

Vi rejser til spain her den 6.. og vi glæder os, skal ned til min søster og besøge hende. vi tager afsted alle 3.. hvilke er lidt mærkeligt men det er hans første ferie og vi begge vil gerne være der og opeve det med ham..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

DK

Igen: Det gør mig så ondt!!

Felix: Nuuj hvor er han bare sød! OG SEJ! fåååårk hvor cool at han bare sådan rigtigt kravler afsted på alle 4!! Richard kan SLET ikke, han har ingen arm muller den knægt!

Det lyder skønt med ferie til Spanien! 

Jeg kom til at tænke på om din kæreste måske har fået en fødselsdepression? Det kan mænd sagtens få, og det har andre måder at vise sig på end kvinders. Jeg mener at det sker for mange mænd hvor man har været igennem behandling/kamp for at blive gravide. SÅ bliver det hele bare for "meget" når barnet endeligt kommer. Du kan jo evt prøve at læse lidt om det på nettet?

KÆMPE krammer herfra!

Anmeld

27. august 2011

karina pigen

DK skriver:

Igen: Det gør mig så ondt!!

Felix: Nuuj hvor er han bare sød! OG SEJ! fåååårk hvor cool at han bare sådan rigtigt kravler afsted på alle 4!! Richard kan SLET ikke, han har ingen arm muller den knægt!

Det lyder skønt med ferie til Spanien! 

Jeg kom til at tænke på om din kæreste måske har fået en fødselsdepression? Det kan mænd sagtens få, og det har andre måder at vise sig på end kvinders. Jeg mener at det sker for mange mænd hvor man har været igennem behandling/kamp for at blive gravide. SÅ bliver det hele bare for "meget" når barnet endeligt kommer. Du kan jo evt prøve at læse lidt om det på nettet?

KÆMPE krammer herfra!

jeg tror det ik. jeg har nævnt lidt og han siger nej han kan ik finde ud af om han elsker mig og synes vores problem ligger i at vi ik har sex og det har v altid haft et problem med eller jeg har. og han mener det er kørt så langt ud at det er for sent nu. han virker kold men også forvirret. jeg lader ham flyver og hvis han vil tilbage så bliver der bare andre boller på suppen... jeg m være lidt hård for at kunne klare mig igennem. men han virker ret afklaret.. der er allerede talt om deling af felix ting, kigger allered epå nye til til kommende lejlighed.. så.. ja..

men det er ik dette indlæg  vi skal snakke om det!!! heheh

Anmeld

27. august 2011

DK

BTW: Jeg havde NÆGTET at Mikkel skulle med på ferie hvis det var mig. Så kunne jeg have det pragtfuldt hos min søster, PLUS så må han jo vænne sig til det liv han nu har valgt! Et liv alene uden Felix. Han har nu valgt at han ikke kan være med til alt det "første" som Felix skal. 

Og måske når han sidder med en bitter smag i munden efter at have vinket farvel til jer, så kan det være han overvejer hans valg en ekstra gang!

Husk: Han har valgt jer fra. Så vis ham hvordan det bliver for ham nu han har truffet det valg! Lad ham savne jer og være alene hjemme mens i hygger jer! Sig FRA! Som han har sagt fra til dig!

Tror mig, du kommer absolut ingen steder med at please ham! Læs evt. Rosa tråd om "hvad ville du ønske du havde vist da du skulle skilles"

Anmeld

27. august 2011

Kit

Først: Det gør mig ondt og jeg ved ikke, hvad jeg skal sige

Felix: Hvor er han bare fantastisk og han har bare så travlt med at komme frem i livet. Han er dejlig.

Anmeld

27. august 2011

PeruBaby

Hvor er han vild at han KRAVLER!! Mega-vildt!! Her ligger den lille prinsesse bare og stikker nummeren lidt op i vejret, men kan slet ikke finde ud af at få både over- og underkrop op samtidigt, så  til ham. Ham kan du godt være stolt af

Anmeld

27. august 2011

Sofia

Hvor er han dygtig din lille dreng. Jeg håber du får det godt, nu er I en ny familie, Dig og Felix, og det bliver godt med tiden, det er jeg bare helt sikker på!!!! Dejligt du har fået en vuggestue plads til ham!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.