nå nu går jeg sgu i seng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Loggidut

og putter mig...gider ikke mere i dag....håert er fyldt med savsmuld...æv...og tøsen sover stadig i stuen...faderen puttede hende uden jeg opdagede det...så hun fåe endnu en nat derinde...øv(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Tynen

Sov godt, Slogs!! :)

Vi skrives imorgen, du!

Trine

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

godnat du... sov godt!
det varer sgu heller ikke længe inden jeg knalder brikker ;)

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Eiii hvor dårligt... jeg læste dit indlæg men ikke noget med at skrive godnat... Øv sådan en taber jeg er.... HIHIHI Godnat sloggi...... Og skub du bare manden ud af sengen... Der er jo ikke plads til tre..

Anmeld

29. februar 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Eiii hvor dårligt... jeg læste dit indlæg men ikke noget med at skrive godnat... Øv sådan en taber jeg er.... HIHIHI Godnat sloggi...... Og skub du bare manden ud af sengen... Der er jo ikke plads til tre..

jammen jeg har skam ikke tif i min seng...hun er i hendes egen...som står så tæt op af min p.g.a. pladsmangel lige nu...øv...altså man skal ikke slå en prut uden det giver genklang oppe i hendes seng...øv...og i morges da jeg skulle vække Chr og ønske ham tillykke, tænkte jeg at jeg ville gøre det uden søsteren var med...det er trodsalt hans dag...så der så man lige mig i bedste James bond stil snige mig ud af min seng, bukket sammen og kravlende væk fra hende...bare for hun ikke skulle opdage mig...hun var vågen og pludrede...men hun opdagede mig sørme ikke....heldigvis...lol...men det er dælme godt vi ikke har skjult kamera oppe nogen steder...ellers var der da nogen som havde fået et billigt grin!

og ja du sagde ikke godnat...men jeg slukkede også promte efter mit indlæg...så det er ok

knus fra sloggi8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.