Hyner skriver:
Eiii hvor dårligt... jeg læste dit indlæg men ikke noget med at skrive godnat... Øv sådan en taber jeg er.... HIHIHI Godnat sloggi...... Og skub du bare manden ud af sengen... Der er jo ikke plads til tre..
jammen jeg har skam ikke tif i min seng...hun er i hendes egen...som står så tæt op af min p.g.a. pladsmangel lige nu...øv...altså man skal ikke slå en prut uden det giver genklang oppe i hendes seng...øv...og i morges da jeg skulle vække Chr og ønske ham tillykke, tænkte jeg at jeg ville gøre det uden søsteren var med...det er trodsalt hans dag...så der så man lige mig i bedste James bond stil snige mig ud af min seng, bukket sammen og kravlende væk fra hende...bare for hun ikke skulle opdage mig...hun var vågen og pludrede...men hun opdagede mig sørme ikke....heldigvis...lol...men det er dælme godt vi ikke har skjult kamera oppe nogen steder...ellers var der da nogen som havde fået et billigt grin!
og ja du sagde ikke godnat...men jeg slukkede også promte efter mit indlæg...så det er ok
knus fra sloggi8D
Anmeld