Mit vægttab ( twinboys )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

twinboys

jolu skriver:

SUPERFLOT!!! Her stod der minus et kilo.... men der er også "mens" tid,- og der stiger min vægt altid....så er da mere optimistisk end som så....

Fortsæt det gode arbejde.....

Superflot til dig også... Ja vi må kæmpe videre... Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Liva

Hej Majbritt

Super flot gået med ugens resultat...

Hvad angår fester o.l., så er det min erfaring, at man skal passe på ikke at slå hjernen fra, men spise med omtanke og virkelig nyde og smage på maden, så man ikke ender med bare at skovle ind (jeg har tendens til overspisning). Mht. drikkevarerne så behøver de jo ikke være forbudte, den kur der hjalp mig af med de alt for mange kilo for 6 år siden involverede fx rødvin. Det skulle jo heller ikke gerne være mad og drikke, men det gode selskab der gør festen god...

Så god fest og held og lykke med næste uges resultat...

Kh Liva

Anmeld

14. januar 2009

LotteN

hvor er det bare super flot Majbritt - kiloerne rasler jo bare af dig - sådan skal det være.!

Jeg er så småt begyndt igen. er begyndt og kun spise en portion aftensmad og så ellers prøve og spise, når Lærke spiser, så det bliver til de 6 måltider om dagen
og så går jeg igang med løberiet på søndag, nu må foden være klar!

Men jeg er sikker på du nok ska komme igennem de fester uden og forspise dig.. med den selvtillid og motivation du kører med lige nu, så bliver det intet problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.