kan I andre også se jeres babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Carl-Emil's mor

Jamen herhjemme er jeg begyndt at kunne se når han ligger og vender sig og danser i maven 

Altså ikke når han sparker, eller det ved jeg faktisk ikke fordi opdagede det bare igår da jeg lå ned, min mave laver sådan nogle små nyk bevægelser når han danser zumba, og hold nu op hvor er det dog dejligt

Så nu måtte jeg lige høre om I andre også har oplevet det endnu for ellers så må jeg sige I virkelig har noget fantastisk at se frem til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Jamen herhjemme er jeg begyndt at kunne se når han ligger og vender sig og danser i maven 

Altså ikke når han sparker, eller det ved jeg faktisk ikke fordi opdagede det bare igår da jeg lå ned, min mave laver sådan nogle små nyk bevægelser når han danser zumba, og hold nu op hvor er det dog dejligt

Så nu måtte jeg lige høre om I andre også har oplevet det endnu for ellers så må jeg sige I virkelig har noget fantastisk at se frem til  

Ej det lyder da bare SUPER hyggeligt ! Ej hvor lyder han bare kær 

Nej, vi kan ikke se når h*n bevæger sig, men vi ved konstant hvor h*n er - som regl i højre side, for der "buler" det ligesom ud og min mave er mega hård der

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Ej det lyder da bare SUPER hyggeligt ! Ej hvor lyder han bare kær 

Nej, vi kan ikke se når h*n bevæger sig, men vi ved konstant hvor h*n er - som regl i højre side, for der "buler" det ligesom ud og min mave er mega hård der

Det er også super hyggeligt og troede ikke først på det så måtte lige have det bekræftet fra lægen men jo den var god nok hurra hurra hurra for at baby ligger lige ude ved maveskindet  

GLÆD dig!!! Jeg glæder mig til at jeg direkte kan se når han sætter fødderne imorgen heheh

heheh min lille mand ligger også i højre side for det meste, nogle gange midt på men ellers mest til højre så ved præcis hvordan det føles  

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Det er også super hyggeligt og troede ikke først på det så måtte lige have det bekræftet fra lægen men jo den var god nok hurra hurra hurra for at baby ligger lige ude ved maveskindet  

GLÆD dig!!! Jeg glæder mig til at jeg direkte kan se når han sætter fødderne imorgen heheh

heheh min lille mand ligger også i højre side for det meste, nogle gange midt på men ellers mest til højre så ved præcis hvordan det føles  

Jeg kan ikke engang huske hvor babyen ligger, kan bare huske livmoderen lå fint... Men kunne jo mærke bevægelser rigtig tidligt og far kan allerede mærke spark og gjort det i nogle uger, så mon ikke også h*n ligger ud mod maveskindet

Hvordan ved du at du kan se det oO Gør han det om morgenen eller hvordan

Vores bette ligger til alle tre scanninger ude til højre med hovedet nedad

Det er lidt sjovt at mærke det der andet menneske inde i en, det gør det bare så meget mere virkeligt at vi skal være mødre til januar <3

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Jeg kan ikke engang huske hvor babyen ligger, kan bare huske livmoderen lå fint... Men kunne jo mærke bevægelser rigtig tidligt og far kan allerede mærke spark og gjort det i nogle uger, så mon ikke også h*n ligger ud mod maveskindet

Hvordan ved du at du kan se det oO Gør han det om morgenen eller hvordan

Vores bette ligger til alle tre scanninger ude til højre med hovedet nedad

Det er lidt sjovt at mærke det der andet menneske inde i en, det gør det bare så meget mere virkeligt at vi skal være mødre til januar <3

Det er bare så fantastisk og skønt for din kæreste at han også kan mærke det <3

Herhjemme har vi alle også mærket ham i flere uger sparke <3 det er så fantastisk <3 <3 

Jamen altså jeg kan mærke når han mosler rundt derinde når han virkelig giver den gas og danser, til MD testede hun om det virkelig var sandt så jeg blev blindet og kunne så fortælle når han lavede de der kæmpe ryk og det kunne hun jo se med scanneren så hun var ret imponeret

Men synes det er hyggeligere når han sparker heheh

Men maven den "blævre"hopper let når det er han rykker rundt i 1000 km hastighed heheh

altså har læst flere der også har moderkagen liggende bagved eller oppe i toppen at de har nemmere ved at mærke baby, min ligger bag ham også lidt op

heheh ja det er meget vildt, kan blive helt paf hvis han sparker når jeg står og handler bliver helt rørt så er det meget mere virkeligt heheh 

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Det er bare så fantastisk og skønt for din kæreste at han også kan mærke det <3

Herhjemme har vi alle også mærket ham i flere uger sparke <3 det er så fantastisk <3 <3 

Jamen altså jeg kan mærke når han mosler rundt derinde når han virkelig giver den gas og danser, til MD testede hun om det virkelig var sandt så jeg blev blindet og kunne så fortælle når han lavede de der kæmpe ryk og det kunne hun jo se med scanneren så hun var ret imponeret

Men synes det er hyggeligere når han sparker heheh

Men maven den "blævre"hopper let når det er han rykker rundt i 1000 km hastighed heheh

altså har læst flere der også har moderkagen liggende bagved eller oppe i toppen at de har nemmere ved at mærke baby, min ligger bag ham også lidt op

heheh ja det er meget vildt, kan blive helt paf hvis han sparker når jeg står og handler bliver helt rørt så er det meget mere virkeligt heheh 

Årh <3

Det lyder skønt, jeg glæder mig til om 4-5 dage når jeg er så langt henne, så vil jeg også have en mega aktiv baby <3

Troede hun ikke på hvad du sagde?! oO Hun satte overhoved ikke spørgsmålstegn ved mig/Peder til MD i onsdags :O

Haha ved mig er der der bare pludselig en lille "bule" hvor h*n sparker ud, og så kan vi mærke det, men jeg tror ikke vi kan se det - det kunne også være fordi det lynhurtigt bliver dækket af hænder

Første gang jeg mærkede Krøllen sparke stod jeg også i en kø i Brugsen og ... Det var så sært Jeg troede ikke rigtig på det

Anmeld

29. august 2011

TbCp

Jeg har ikke kunne se det endnu, men får nogle ordentlige los der kan mærkes uden på maven.

Anmeld

29. august 2011

CmarianN

Noup det kan man ikke se på min mave  Men det vil jeg da glæde mig til, at man kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.