-Sigrid- skriver:
Jeg kan ikke engang huske hvor babyen ligger, kan bare huske livmoderen lå fint... Men kunne jo mærke bevægelser rigtig tidligt og far kan allerede mærke spark og gjort det i nogle uger, så mon ikke også h*n ligger ud mod maveskindet 
Hvordan ved du at du kan se det oO Gør han det om morgenen eller hvordan 
Vores bette ligger til alle tre scanninger ude til højre med hovedet nedad 
Det er lidt sjovt at mærke det der andet menneske inde i en, det gør det bare så meget mere virkeligt at vi skal være mødre til januar <3
Det er bare så fantastisk og skønt for din kæreste at han også kan mærke det <3
Herhjemme har vi alle også mærket ham i flere uger sparke <3 det er så fantastisk <3 <3
Jamen altså jeg kan mærke når han mosler rundt derinde når han virkelig giver den gas og danser, til MD testede hun om det virkelig var sandt så jeg blev blindet og kunne så fortælle når han lavede de der kæmpe ryk og det kunne hun jo se med scanneren så hun var ret imponeret 
Men synes det er hyggeligere når han sparker
heheh
Men maven den "blævre"hopper let når det er han rykker rundt i 1000 km hastighed
heheh
altså har læst flere der også har moderkagen liggende bagved eller oppe i toppen at de har nemmere ved at mærke baby, min ligger bag ham også lidt op 
heheh ja det er meget vildt, kan blive helt paf hvis han sparker når jeg står og handler bliver helt rørt så er det meget mere virkeligt
heheh
Anmeld