Min kæreste sover dårligt om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Den kommende far

Min kæreste er begyndt at sove dårligt om natten. Det er selvfølgelig synd for hende da en god nats søvn er vigtigt.

Hun har ondt i kroppen og vågner mange gange i løbet af natten. Kan læse mig frem til at det er helt normalt men kan man gøre noget for at afhjælpe det? Det påvirker også min nattesøvn at hun ikke kan sove så håber i kan hjælpe.

MVH

Den kommende far 

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Københavnermor

Jeg sover også ind imellem dårligt om natten nu og gjorde det også i starten. 

I starten var det dog mest pga. vilde drømme om de mærkeligste ting omkring det at være gravid og at få en baby. Tror det var meget derfor jeg ikke kunne få ro.

Nu er det dog pga. smerter, uro i kroppen, at det er svært at finde en behagelig stilling at sove i og lign.

For mig hjælper: Hvis det er underkroppen (benene eller lænden) jeg har ondt i, så sover jeg med puder under fødderne så mine ben er let hævet gennem natten. Det hjælper lidt. 

/MedRogn 24+2 

Anmeld

27. august 2011

Den kommende far

MedRogn skriver:

Jeg sover også ind imellem dårligt om natten nu og gjorde det også i starten. 

I starten var det dog mest pga. vilde drømme om de mærkeligste ting omkring det at være gravid og at få en baby. Tror det var meget derfor jeg ikke kunne få ro.

Nu er det dog pga. smerter, uro i kroppen, at det er svært at finde en behagelig stilling at sove i og lign.

For mig hjælper: Hvis det er underkroppen (benene eller lænden) jeg har ondt i, så sover jeg med puder under fødderne så mine ben er let hævet gennem natten. Det hjælper lidt. 

/MedRogn 24+2 

min kæreste har også prøvet at sove med en pude men med skiftende resultat

MVH

Den kommende far 

Anmeld

27. august 2011

Københavnermor

Ok, det var lige hvad jeg kunne komme på. 

Ellers køb evt en god godnat-te, de syntes jeg også hjælper lidt på søvnproblemer. Og sørg for at hun ikke spiser noget de sidste par timer inden hun skal sove. Hvis maven skal arbejde er det også svære at finde ro.. 

Anmeld

27. august 2011

katrineoerum

Under mine to tidliger graviditeter blev jeg meget stor til sidt og sov der for heler ikke godt fordi jeg ikke bare kunne vende mig og jeg kunne selvfølgelig også kun sove på siden. Jeg brugte puder til at støtte kroppen. Det hjalp men det er nok svær at komme alle kvalerne til livs, man skal jo også tisse tit og sådan noget.

Anmeld

27. august 2011

MLT

Så må du gå ind på sofaen, hvis du ikke kan sove for hende..  Jeg tror ikke, at du skal brokke dig over din nattesøvn. Det er hende, som har det værst.... 

Anmeld

27. august 2011

marius' mor

Den kommende far skriver:

Min kæreste er begyndt at sove dårligt om natten. Det er selvfølgelig synd for hende da en god nats søvn er vigtigt.

Hun har ondt i kroppen og vågner mange gange i løbet af natten. Kan læse mig frem til at det er helt normalt men kan man gøre noget for at afhjælpe det? Det påvirker også min nattesøvn at hun ikke kan sove så håber i kan hjælpe.

MVH

Den kommende far 

Hvis hendes mave er ved at være stor, kan det hjælpe at have en lille pude under maven, og en mellem benene imens hun ligger på siden.. det hjælp mig, da jeg fik søvn besvær pga graviditet..

Anmeld

27. august 2011

Madam Blå

MVH

Den kommende far 

Hvor har hun ondt? Jeg har selv bækkenløsning, og sover med ammepuden mellem benene. Det hjælper en del. Og så er den nemmere at flytte rundt på, når man igen vågner om natten pga. smerter, og er nødt til at vende dig. Selvom det også gør ondt.. Har ellers ingen gode råd..

Kan kun sige, at man overraskende nok vænner sig til det. Jeg vågner ca. en gang i timen hele natten i gennem, pga smerterne i mit bækken.. Og det har jeg gjort nu i så lang tid, at jeg har glemt, hvordan det er at føle sig frisk og udhvilet

Anmeld

27. august 2011

2babygirls

MVH

Den kommende far 

Jeg sov med en pude mellem benene, det hjalp lidt på det, men man sover generelt a helvedes til når man er gravid.

Anmeld

27. august 2011

Carl-Emil's mor

MVH

Den kommende far 

det er en del af det

det er skide hårdt og øv men sådan er det..

jeg sover 2- 4 timer hver nat afbrudt 1000 gange fordi jeg har en party freak i maven der danser natten lang, så passer jeg fuldtids bachelor studie og 78 timers arbejde pr mdr og hundetræning hver dag samtidig med det så det kan sagtens lade sig gøre at få livet til at fungere det er bare monster hårdt...

hvad DU kan gøre??

Prøv med fodmassage, det er fantastisk her jeg bliver så afslappet ellers hvis jeg bliver nusset på ballerne/numsen i søvn, det er ekstrem afslappende, op og lænden, ned over ballerne og lidt ned af benene.. aaah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.