Baby.dk jeg har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

twinboys

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Opdateringer bør så vidt jeg ved ikke koste noget.

Har du ikke ind imellem fået en notification om, at din browser skal opdateres? Hvis ja, så ligger der nok et update ikon et sted på din computer. 

Godt spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Michael healer

twinboys skriver:

Godt spørgsmål...

prøv at downloade denne browser her

http://www.filehippo.com/download_google_chrome/download/3cda485096747eb462f9da31574c14f8/

Anmeld

27. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Michael healer skriver:

prøv at downloade denne browser her

http://www.filehippo.com/download_google_chrome/download/3cda485096747eb462f9da31574c14f8/

For mange kokke fordærver maden som bekendt

---------------------------------------------------------------------------------

Men nu kan du prøve den, selvom det ikke lige var den jeg ville foreslå.

Men prøv om du kan få det til at virke og hvis ikke så kontakt staff.

Anmeld

27. august 2011

Michael healer

SussieThyssen skriver:

For mange kokke fordærver maden som bekendt

---------------------------------------------------------------------------------

Men nu kan du prøve den, selvom det ikke lige var den jeg ville foreslå.

Men prøv om du kan få det til at virke og hvis ikke så kontakt staff.

hvilken en vil du da foreslå ?

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

Michael healer skriver:

hvilken en vil du da foreslå ?

Hov kom til at quote dig i stedet for TS..undskyld

Nej..lad nu TS forsøge sig med dit forslag, for eller bliver staklen da helt rundt på gulvet, hvis vi alle sammen står parat med 117 forskellige forslag...det var blot det jeg mente med for mange kokke

Anmeld

28. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så vidt jeg ved er der ingen browsere der koster noget. I gamle dage, var der stort set kun internet explorer og idag, har man mange valgmuligheder.
Det gør dels at nogenting ikke kører lige godt på alle platforme (browserer) og dels at der jo er valgmuligheder, så man kan vælge det man bedst kan lide.

Baby.dk kører rigtig godt på alle nyerer browsere, men jeg ved at google crome, internet explorer 9 og firefox ikke er dårlige valg. Google crome og firefox er umiddelbart nemmest at gå til, fordi internet explorer 9, ikke lige er til at få fingrene nemt i, hvis man kører med ældre styresystem.

Begge browsere kan findes med google og det er MEGET enkelt at installere, download, tryk ja og næste og næste (husk at se om der er en rubrik hvor der står: Du siger ja til at installere dit eller dat sammen med hvis der er flueben her, så tryk altid den slags flueben fra...)

Det burde løse folks problemer!!!

Venligst

Zafir, Chef for baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.