Børnebazar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

CA

Marco2 skriver:

Aner det ikke. Har ikke været til det før Men kender hende der står for det og hun siger der er gode penge at spare. Har fået en fribillet så vil da lige ud og kigge det. 

Og tror der er mange af de der skøre koner der står og flår tøjet ned for derefter at sælge det på Trend eller lign. Derfor tager jeg først afsted kl. 11, og håber de værste har fået stillet deres "sult" …

Argh de kvinder kan gøre mig i dårligt humør! Jeg tror måske bare vi springer over. Havde tænkt vi skulle ha en hygge weekend. Måske man skulle smutte ind på markedskalenderen og se, hvad man kan få af gamle lopper 

God tur! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Marco2

Carina87 skriver:

Argh de kvinder kan gøre mig i dårligt humør! Jeg tror måske bare vi springer over. Havde tænkt vi skulle ha en hygge weekend. Måske man skulle smutte ind på markedskalenderen og se, hvad man kan få af gamle lopper 

God tur! 

De gør også mig i dårligt humør. Er slet ikke til sådan noget lagersalgs-halløj, men da jeg kender hende og har fået fribillet forsøger jeg mig … Kan jo bare løbe skrigende bort hvis de der hystader er for vilde 

Anmeld

3. september 2011

Marco2

Så har jeg været afsted idag, og det var rigtig godt. Har virkelig fået meget med hjem og sparet RIGTIG mange penge!!

Så bestemt turen værd.

AG

Anmeld

4. september 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Så har jeg været afsted idag, og det var rigtig godt. Har virkelig fået meget med hjem og sparet RIGTIG mange penge!!

Så bestemt turen værd.

AG

FEDT! Og lidt øv... altså for mig. Var nemlig afsted sidste år og var SÅ skuffet. Brugte kun 50 kr på at komme ind og ikke så meget som overvejede et enkelt lille stykke tøj mere.

Dejligt det var bedre denne gang

OG! Billeder plzzzzz!

Anmeld

4. september 2011

CA

Ih skønt! Og du blev ikke slået ned?? 

Anmeld

4. september 2011

piadas

Feeed, AG! Ja, vi vil se billeder!

Snyd, at de ikke laver sådan noget i Farsø! Synes måske det er rigeligt at køre til Århus 2 gange på 3 dage!

Anmeld

4. september 2011

Marco2

Skal nok lige se om jeg kan få skudt et par billeder, men kan da sige at det blev til en heldragt fra Hollys i grå, lavendel heldragt fra DrappaDot, luffer til Emily fra MikkLine, lækre angorauldsokker til Emily, Strikbuks fra MarMar Copenhagen, strikbuks fra RoseLille, forskelligt legetøj til begge piger, strømpebukser, kjoler til begge piger mm. og ikke én af tingene kostede mere end 100,- så synes virkelig jeg fik nogle lækre sager med hjem billigt.

Anmeld

18. september 2011

Marco2

Godmorgen piwer.

Så fik jeg lige taget de lovede billeder. Synes jeg fik meget godt.

Kjole til jul til Emily 100,-

Kjole til SMilla 100,- totalt overdressed men den havde hun på til festen

Strømpebukser og uldsokker til Emily 10,- + 50,-

Heldragt fra DrappaDot 75,-

MikkLine termoluffer 100,-

Broderiet på Smillas kjole

Bukser fra MarMar 120,-

Heldragt fra Hollys 75,-

Den der legerangle hun sidder med 40,-

Og så et KÆMPE puslespil til Emily af en prinsesse som bliver 1,10 cm højt når det er lagt 50,-

Så synes bestemt der var noget at gå efter til bazaren.

Men har hørt nogle der sagde det var "røvsygt" men så har de nok en anden smag end mig og dem fra min mødregruppe, for vi fik da alle nogle poser med hjem.

SÅ det var "høsten" som I gerne ville se billeder af …

GA

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2011

Sofia

Marco2 skriver:

Godmorgen piwer.

Så fik jeg lige taget de lovede billeder. Synes jeg fik meget godt.

Kjole til jul til Emily 100,-

Kjole til SMilla 100,- totalt overdressed men den havde hun på til festen

Strømpebukser og uldsokker til Emily 10,- + 50,-

Heldragt fra DrappaDot 75,-

MikkLine termoluffer 100,-

Broderiet på Smillas kjole

Bukser fra MarMar 120,-

Heldragt fra Hollys 75,-

Den der legerangle hun sidder med 40,-

Og så et KÆMPE puslespil til Emily af en prinsesse som bliver 1,10 cm højt når det er lagt 50,-

Så synes bestemt der var noget at gå efter til bazaren.

Men har hørt nogle der sagde det var "røvsygt" men så har de nok en anden smag end mig og dem fra min mødregruppe, for vi fik da alle nogle poser med hjem.

SÅ det var "høsten" som I gerne ville se billeder af …

GA

Sikke mange fine fine ting

Anmeld

18. september 2011

piadas

Ja, det er da nogle fede ting, du fik skrabet til dig!

Jeg eelsker heldragterne (især den grå) og smækbukserne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.