Oprydnings salg mest str. M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.432 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. august 2011

LISBETH:-)

Jeg har ryddet op i klædeskabet så der kan blive plads til lidt nyt!

Jeg smidder alle billederne på og så må i spørge hvis der er noget der har interesse

Det meste er str. M enkelte i S og enkelte i L og enkelte i XL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

roenlund

hvor er der meget fint, tør bare ikke helt tro på at jeg kan være i en M... nogengange kan jeg og andre gange kan barmen ikke være der...

hvis du ikke har solgt 5, 9 og 19 næste gang vi ses vil jeg meget gerne prøve dem

P.s. Det kunne være at vi snart skulle høre om det ikke var tid til en kagedag...

Anmeld

26. august 2011

roenlund skriver:

hvor er der meget fint, tør bare ikke helt tro på at jeg kan være i en M... nogengange kan jeg og andre gange kan barmen ikke være der...

hvis du ikke har solgt 5, 9 og 19 næste gang vi ses vil jeg meget gerne prøve dem

P.s. Det kunne være at vi snart skulle høre om det ikke var tid til en kagedag...

Nr. 5 og 19 kan du med garanti passe!! For de er begge str L og jeg kan stadig passe dem! Du kan få dem til 125 inkl porto og så sender jeg dit kage halløj med i pakken

Anmeld

26. august 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

Nr. 5 og 19 kan du med garanti passe!! For de er begge str L og jeg kan stadig passe dem! Du kan få dem til 125 inkl porto og så sender jeg dit kage halløj med i pakken

Så siger jeg jatak til de to...

Jeg overføreri løbet af weekenden for jeg orker ikke at rejse mig mere end en gang til i aften og det bliver for at se min seng og ikke for at finde min pung...

Anmeld

26. august 2011

roenlund skriver:

Jeg overføreri løbet af weekenden for jeg orker ikke at rejse mig mere end en gang til i aften og det bliver for at se min seng og ikke for at finde min pung...

Ha ha ha det er bare en aftale:-)

Anmeld

27. august 2011

Så kommer der lige lidt mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2011

roenlund skriver:

Hej Mia

Vil du stadig have tøjet!

Jeg har sat mere til salg her:

http://www.trendsales.dk/account/listings/open

og jeg mangler også din adresse :-)

Anmeld

5. september 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

Hej Mia

Vil du stadig have tøjet!

Jeg har sat mere til salg her:

http://www.trendsales.dk/account/listings/open

og jeg mangler også din adresse :-)

Vil stadig gerne have det, har bare glemt alt om det... kommer desværre ikke ind på din account men bare til TS forsiden, hvad er dit brugernavn så jeg kan se om der er andet jeg lige må have med...

Anmeld

5. september 2011

Susan1978

lisbeth, hvad str er retro sommerkjolen og dine ventebukser (min søster mangler)

Anmeld

5. september 2011

roenlund skriver:

Vil stadig gerne have det, har bare glemt alt om det... kommer desværre ikke ind på din account men bare til TS forsiden, hvad er dit brugernavn så jeg kan se om der er andet jeg lige må have med...

Ej hvor mærkeligt men jeg hedder cobyns

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.