Bare nysgerrig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte man at kunne se du var gravid 2 gang? Og gik det hurtigere 2 gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Gaia

Tænkte bare hvor mange andens gangs gravide får hurtigere mave på end første gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mira0911

Nu er jeg rimelig spinkel i forvejen... Men man kunne se ret tidligt her... Mellem uge 6 og uge 9 kunne jeg ikke skjule maven længere... 

Anmeld

26. august 2011

Dansker i England

Om aftenen blev jeg meget oppustet tidligt i graviditeten, og på den "fede" måde . Jeg er nu i uge 17 og kan slet ikke skjule, jeg er gravid hverken morgen eller aften. Så det er gået meget hurtigere her anden gang.

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Gaia skriver:

Tænkte bare hvor mange andens gangs gravide får hurtigere mave på end første gang

Altså jeg husker ikke andet end at jeg altid har lignet en elefant et kvarter efter jeg blev gravid, så jeg aner helt ærligt ikke hvad jeg skal svare, andet end at det har været det samme hver gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. august 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Altså jeg husker ikke andet end at jeg altid har lignet en elefant et kvarter efter jeg blev gravid, så jeg aner helt ærligt ikke hvad jeg skal svare, andet end at det har været det samme hver gang.

Kærligst
Sussie

hihiihi....

Anmeld

26. august 2011

Gaia

Så ik bare en indbilding når jeg allerede i uge 6 om aftenen synes jeg ser vældig gravid ud okay mine mavemuskler er til tider ikke hvad de har været men synes allerede det er blevet sværre at trække maven ind.

Anmeld

26. august 2011

quity

Ved begge mine graviditeter har jeg sagtens kunnet skjule det, så gravid har jeg ikke set ud. Da jeg bærer rundt på lidt for mange kiloer så jeg bare lidt fed ud, men jeg tog også henholdsvis kun 6 kilo på første gang og 4 kilo på anden gang

Anmeld

26. august 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

hihiihi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.