Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er jeg rimelig spinkel i forvejen... Men man kunne se ret tidligt her... Mellem uge 6 og uge 9 kunne jeg ikke skjule maven længere...
Gaia skriver: Tænkte bare hvor mange andens gangs gravide får hurtigere mave på end første gang
Tænkte bare hvor mange andens gangs gravide får hurtigere mave på end første gang
Altså jeg husker ikke andet end at jeg altid har lignet en elefant et kvarter efter jeg blev gravid, så jeg aner helt ærligt ikke hvad jeg skal svare, andet end at det har været det samme hver gang.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Altså jeg husker ikke andet end at jeg altid har lignet en elefant et kvarter efter jeg blev gravid, så jeg aner helt ærligt ikke hvad jeg skal svare, andet end at det har været det samme hver gang.KærligstSussie
hihiihi....
Ved begge mine graviditeter har jeg sagtens kunnet skjule det, så gravid har jeg ikke set ud. Da jeg bærer rundt på lidt for mange kiloer så jeg bare lidt fed ud, men jeg tog også henholdsvis kun 6 kilo på første gang og 4 kilo på anden gang
Baby-støv skriver: hihiihi....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128