Er ved at være lidt træt af den begreb, - det må jeg indrømme...
Jeg fik lagt en kobberspiral op hos gynækologen for 4 mnd siden, efter 3 måneders ventetid. Fedt nok, bortset fra at jeg er ved at bløde mig selv ihjel, har det været okay. Men at slippe for at tænke på kondomer eller andet,er også en kraftig blødning værd,syntes jeg... jeg fik tjekket blodprocent for nylig, og det er fint trods de kraftigere menstruationer....
Nå men jeg skulle så til kontrol igår hos gynækologen. Sygeplejersken scanner mig og siger , ja, jeg beklager, men der er ikke nogen spiral....
Oh my *****... - og en hel masse bandeord. SÅ den er åbenbart røget med ud sidste gang jeg blødte, - eller måske forrige gang, who knows... Jeg syntes jeg blødte mindre i sidste omgang, men tænkte at min krop nok bare var ved at vænne mig til det... Men næh nej.
Nu skal jeg så røngtenfotograferes for at være helt sikker på at den ikke er kravlet ud af livmoderen på en eller anden måde, og så kan jeg så betale for en ny spiral, som så skal lægges op....
Og så er der jo lige at jeg har haft ægløsningstidsounkt for 5-6 dage siden, og lad os sige det sådan, det har i hvert fald ikke manglet på indput fra den mandlige side, så det bliver spændene når vi når ca 10 dage længere frem... 
Ej, rigtigt, rigtigt træls.....
Anmeld