mig og prævention :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2011

celkt

Er ved at være lidt træt af den begreb, - det må jeg indrømme...

Jeg fik lagt en kobberspiral op hos gynækologen for 4 mnd siden, efter 3 måneders ventetid. Fedt nok, bortset fra at jeg er ved at bløde mig selv ihjel, har det været okay. Men at slippe for at tænke på kondomer eller andet,er også en kraftig blødning værd,syntes jeg... jeg fik tjekket blodprocent for nylig, og det er fint trods de kraftigere menstruationer....

Nå men jeg skulle så til kontrol igår hos gynækologen. Sygeplejersken scanner mig og siger , ja, jeg beklager, men der er ikke nogen spiral....  Oh my  *****... - og en hel masse bandeord. SÅ den er åbenbart røget med ud sidste gang jeg blødte, - eller måske forrige gang, who knows... Jeg syntes jeg blødte mindre i sidste omgang, men tænkte at min krop nok bare var ved at vænne mig til det... Men næh nej.

Nu skal jeg så røngtenfotograferes for at være helt sikker på at den ikke er kravlet ud af livmoderen på en eller anden måde, og så kan jeg så betale for en ny spiral, som så skal lægges op....

Og så er der jo lige at jeg har haft ægløsningstidsounkt for 5-6 dage siden, og lad os sige det sådan, det har i hvert fald ikke manglet på indput fra den mandlige side, så det bliver spændene når vi når ca 10 dage længere frem...

Ej, rigtigt, rigtigt træls.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

4kløver

Åh nej da. Jeg har tænk på at få en, da det er slut med p piller efter lægen. Tror bare jeg vælger at blive lukket..
for at der ikke er sket noget..

Anmeld

27. august 2011

Zafir

What?? Det anede jeg ikke kunne lade sig gøre... At den bare kan falde ud? Shit... Krydser fingre.

Anmeld

27. august 2011

Zafir

4kløver skriver:

Åh nej da. Jeg har tænk på at få en, da det er slut med p piller efter lægen. Tror bare jeg vælger at blive lukket..
for at der ikke er sket noget..

Det koster 12 tusind at blive lukket...

Anmeld

27. august 2011

celkt

lad os sige det sådan - skulle 'skaden' være sket, ja så tager vi den derfra... tror ikke på abort. Men, - så bliver manden også sendt ind og blive lukket lige så snart der er kommet en sund og rask trold ud af det...

Men jeg krydser alt hvad krydses kan, jeg har IKKE lyst til endnu et hold pseudotvillinger....

Min mavefornemmelse siger nu at der ikke er sket noget, så det satser jeg på...

Anmeld

27. august 2011

4kløver

Zafir skriver:

Det koster 12 tusind at blive lukket...

Ja det er mega dyrt.. men når det nu er slut med børn tør jeg ikke andet..

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

Eiii..syns nu du har dit bøvl med de spiraler skatte.

Men jeg krydser fingre for at der ikke er sket noget...selvom..vi piger i familien jo kun skal kigges på, så er der bid

Som du siger, så er det ikke altid lykken med pseudotvillinger, og to hold af dem, er nok lige i overkanten.
Men..skulle det alligevel være sket..så tager vi det med også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.