Prinsessens hule 24+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Hold da op, er hun stadig så dum at høre på? Hun forstår virkelig at glæde sig for andre! Suk

Hun er faktisk blevet meeeeeeeeeeeeget bedre. Mit eneste klagepunkt var jo reelt de løft jeg havde. Men hun er gået skridtet videre og har fjernet mig fuldstændig fra "gulvet" i butikken, dvs. jeg skal ikke sætte varer på plads mere og jeg har ikke rørt en palleløfter siden jeg vendte tilbage =D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Hun er faktisk blevet meeeeeeeeeeeeget bedre. Mit eneste klagepunkt var jo reelt de løft jeg havde. Men hun er gået skridtet videre og har fjernet mig fuldstændig fra "gulvet" i butikken, dvs. jeg skal ikke sætte varer på plads mere og jeg har ikke rørt en palleløfter siden jeg vendte tilbage =D

Det var skuda altid noget Det andet havde helt sikkert været for meget. Kan godt huske fra da jeg var på gulv i min tid i Tiger. Det er helt sikkert en for hård arbejdsopgave for en gravid, så det er da godt at dét er blevet løst!

Anmeld

26. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Det var skuda altid noget Det andet havde helt sikkert været for meget. Kan godt huske fra da jeg var på gulv i min tid i Tiger. Det er helt sikkert en for hård arbejdsopgave for en gravid, så det er da godt at dét er blevet løst!

Det er dejligt =) Men lidt surrealistisk at hun har gjort det uopfordret. Tror hun har sat sig ind i reglerne =)

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Det er dejligt =) Men lidt surrealistisk at hun har gjort det uopfordret. Tror hun har sat sig ind i reglerne =)

Det kommer forhåbentlig også fremtidig gravide til gode, kan man håbe på så

Anmeld

26. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Det kommer forhåbentlig også fremtidig gravide til gode, kan man håbe på så

Hun går på efterløn til nytår, så det kommer kun andre tilgode hvis hendes datter (som overtager butikken) vælger at gøre det samme.

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Fin mave

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Hun går på efterløn til nytår, så det kommer kun andre tilgode hvis hendes datter (som overtager butikken) vælger at gøre det samme.

Nåh ja, det mindes jeg egentlig godt du sagde.. Så må man krydse fingre!

Anmeld

26. august 2011

anynom

Nessie skriver:

Fin mave

Tak =)

Anmeld

26. august 2011

anynom

Frøken J. skriver:

Nåh ja, det mindes jeg egentlig godt du sagde.. Så må man krydse fingre!

Jep =)

Specielt fordi datteren har tilbudt mig en elevplads hvis jeg kommer tilbage efter endt barsel, så skal vi have barn nummer 2 engang er det med hende som chef

Anmeld

26. august 2011

Frøken J.

JulieWH skriver:

Jep =)

Specielt fordi datteren har tilbudt mig en elevplads hvis jeg kommer tilbage efter endt barsel, så skal vi have barn nummer 2 engang er det med hende som chef

Så du bliver samme sted? Men altså hvis hun ikke overholder det, datteren, så har du i hvert fald nogle regler og noget konkret at tage fat i denne gang, og du kan henvise til den oplevelse du har haft nu her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.