NyT mavebillede fra mig :) 36+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Du er bare en hot mama

haha  mange tak og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mira0911

Hvor er det en smuk mave.... 

For fanden det irritere mig at jeg ikke lige opdagede dig på gangen igår.... Ville så gerne lige have sagt "halløøøøj".... 

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

K&S skriver:

Fin mavse

Håber I får en rigtig hyggelig aften

tak  vi havde en super dejlig aften, dog kan det ses på fødderne at jeg har siddet på en stol hele aftenen, de er jo enorme nu hehe

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

Super fin mave smukke.. :-)

tak i lige måde søde sviger

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Hvor er det en smuk mave.... 

For fanden det irritere mig at jeg ikke lige opdagede dig på gangen igår.... Ville så gerne lige have sagt "halløøøøj".... 

tak

jamen jeg skulle da lige have råbt hey, men ville ikke forstyrre, hvis du nu havde det meget skidt af det vendingsforsøg osv

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

tak

jamen jeg skulle da lige have råbt hey, men ville ikke forstyrre, hvis du nu havde det meget skidt af det vendingsforsøg osv

Nej det er jo det... Tror faktisk ikke vi var gået i gang endnu med forsøget på det tidspunkt, først da jeg gik derind igen... 

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Nej det er jo det... Tror faktisk ikke vi var gået i gang endnu med forsøget på det tidspunkt, først da jeg gik derind igen... 

øv øv...  

ligger lillepigen stadig som hun skal??

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

øv øv...  

ligger lillepigen stadig som hun skal??

Hun ligger som hun skal... Vi fik heldigvis vist hvordan kæresten kunne mærke og hun stod med hovedet nedad... Så det er skønt vi selv kan mærke efter herhjemme... Og ringe til fødegangen hvis hun har vendt sig igen.. 

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Hun ligger som hun skal... Vi fik heldigvis vist hvordan kæresten kunne mærke og hun stod med hovedet nedad... Så det er skønt vi selv kan mærke efter herhjemme... Og ringe til fødegangen hvis hun har vendt sig igen.. 

ja det er dejligt, så kan i selv gå og holde øje med om hun opførere sig som hun skal  

jeg er sikker på at hun nok skal blive der,  i hvert fald for at hun bliver der nu

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

ja det er dejligt, så kan i selv gå og holde øje med om hun opførere sig som hun skal  

jeg er sikker på at hun nok skal blive der,  i hvert fald for at hun bliver der nu

Ja lige præcis... Vi er også sikre på at hun bliver på sin plads nu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.