Av mine ben!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Københavnermor

Lige nu er det mest det venstre.. Men AV altså!!!

De ser ikke hævede ud, overhovedet, men det føles som om de er ved at eksplodere.. Eller som om jeg har meget slem vokseværk! AV AV 

Det gør ondt helt inde i knoglen, sådan føles det. 

Jeg havde det også for en uge siden og 1 gang mere før det og nu er det her altså igen. Hvad er det der sker med mine stakkels ben? Er det meningen det skal gøre så ulideligt ondt, kan ikke være nogen steder for den smerte.. Piv og av..

/ MedRogn 24+1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Københavnermor

AV!!!!! Og hjælp... Hvad kan jeg gøre ved det?

Anmeld

26. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MedRogn skriver:

Lige nu er det mest det venstre.. Men AV altså!!!

De ser ikke hævede ud, overhovedet, men det føles som om de er ved at eksplodere.. Eller som om jeg har meget slem vokseværk! AV AV 

Det gør ondt helt inde i knoglen, sådan føles det. 

Jeg havde det også for en uge siden og 1 gang mere før det og nu er det her altså igen. Hvad er det der sker med mine stakkels ben? Er det meningen det skal gøre så ulideligt ondt, kan ikke være nogen steder for den smerte.. Piv og av..

/ MedRogn 24+1 

Kan det være kramper? Så er venepumpeøvelser gode. 

Anmeld

26. august 2011

Københavnermor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan det være kramper? Så er venepumpeøvelser gode. 

Det føles ikke som krampe. Det er en konstant og vedvarende smerte. Det startede efter jeg havde gået en tur i dag og kom op og sidde bagefter med benene oppe. Og det gør desværre stadig ondt. Så har haft smerte i mit venstre ben siden Kl to... AV! Det hjælper et kort øjeblik hvis jeg massere det kraftigt, men så vender der tlbage.. Piv

Anmeld

26. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MedRogn skriver:

Det føles ikke som krampe. Det er en konstant og vedvarende smerte. Det startede efter jeg havde gået en tur i dag og kom op og sidde bagefter med benene oppe. Og det gør desværre stadig ondt. Så har haft smerte i mit venstre ben siden Kl to... AV! Det hjælper et kort øjeblik hvis jeg massere det kraftigt, men så vender der tlbage.. Piv

Hm, det lyder ikke særlig rart. Kan ikke lige gennemskue hvad det kan være. Har du tendens til ondt i ryggen? Det kan godt give udslag i benene nemlig...

Anmeld

27. august 2011

Københavnermor

Jeg syntes ikke jeg døjer specielt med ryggen endnu, men bliver ind imellem øm i lænden. Gad vide om det kan have en sammenhæng så..

Ja, det er ikke særlig rart. Tak for svar!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.