Hejsa har haft kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

lillemig28

Hejsa har spist så godt som intet i dag da jeg har kvalme bare ved tanken om mad,er bare så træt men jeg sover jo hele tiden,håber det bliver bedrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

sabi1979

Hejsa

Sådan har jeg det også, men jeg har læst mig til at det er værst de første 3 måneder. Jeg er 7+4 henne i graviditeten, og jeg er konstant træt og det meste mad siger mig ingenting. Når jeg har slem kvalme så spiser jeg tør marie kiks og drikker vand til og det har hjulpet lidt . Måske kan det hjælpe dig lidt også. Held og lykke, det skal nok blive bedre.

knus sabrina 7+4

Anmeld

14. januar 2009

Christopher&Andreas

hej...
samme her puha skønt at høre at man ikke er alene de siger at det går væk efter 12 uge det ghjorde det nu også ved min 1. baby så skal vi ikke krydse fingre for det...
skønt der er kommet lidt liv i vores gruppe...
hvor mange er vi indtil videre?????

Anmeld

16. januar 2009

nilles

Puuuha ja jeg synes også der er kvalme i den her omgang...og ikke bare om morgenen...heeele dagen...håber i har ret og at det snart går væk!!

Anmeld

19. januar 2009

MeretePedersen

Hejsa alle

Så var jeg til NF og min termin blev rykket fra 23/7 til 3/8, så det var da et pænt stykke
Jeg har også haft kvalme, det er bare ikke rart. Absolut det værste jeg ved.
Men i denne graviditet er det meget meget mindre end i sidste graviditet. Da kastede jeg op flere gange om dagen, da det var værst. Det var mega hårdt når man arbejdede fuldtid samtidig...
Ja de siger at efter de første 3 måneder fortager kvalmen sig hos mange
Og jeg har stort set ikke kvalme længere, WEEEE
kh Merete 13+0

Anmeld

25. januar 2009

carina2009

hejsa.jeg er helt ny her inde også... jeg er i uge 13.+ 4. og er sat til at føde den 1.8.09. jeg har me´get kvalme inu. og er nu også meget træt.... men man må da håbe at det snart stopper.... smiler... mange hilsner carina2009.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.