Puha... Helst ikke før om 3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

K&S

Leonora skriver:

Min veninde som er Jordemoder kommer og mærker på mig...og hvis alt et fint så står den på afsplapning og ellers tager jeg en fredags tur til Hvidovre hosp :-S

Go week :-)

god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

A&F

Håber alt er i fineste orden. Jeg blev indlagt da man frygtede en for tidlig fødsel i slutningen af uge 33 pga. kraftige plukveer. Det viste sig, at min livmoderhals var afkortet. Jeg fik besked på, at holde kroppen i ro indtil uge 37. Fødte uge 39

Anmeld

26. august 2011

Leonora

A&F skriver:

Håber alt er i fineste orden. Jeg blev indlagt da man frygtede en for tidlig fødsel i slutningen af uge 33 pga. kraftige plukveer. Det viste sig, at min livmoderhals var afkortet. Jeg fik besked på, at holde kroppen i ro indtil uge 37. Fødte uge 39

Åhhhh ja det er jo lidt det jeg frygter...jeg har har ikke haft en smertefuld plukve siden kl 14. men jeg synes jeg får konstante plukveer der bare spænder op. Om lidt blir jeg mærket på og så må se om det er falsk alarm....
Det håber jeg :-)

Anmeld

27. august 2011

A&F

Leonora skriver:

Åhhhh ja det er jo lidt det jeg frygter...jeg har har ikke haft en smertefuld plukve siden kl 14. men jeg synes jeg får konstante plukveer der bare spænder op. Om lidt blir jeg mærket på og så må se om det er falsk alarm....
Det håber jeg :-)

Hvordan gik det ven?

Anmeld

27. august 2011

Leonora

A&F skriver:

Hvordan gik det ven?

Tak for tanken
Min veninde mærkede på mig kl 18 og sagde at min livmoder hals er fin og hel og ca 1,5 cm. Hvilket er fint for en 2 gangs fødende. Og lille pigens hoved står højt og udgør ikke tryk. Så jeg skal ikke være bekymret men absolut tage den med ro da flere kraftige plukveer hurtigt kan ændre på situationen.

Jeg har hele dagen igår følt mig almen skidt tilpas med kvalme så tror det er klogt at tage den med ro

Men tusind tak fordi du tænkte på mig

Go lørdag

Anmeld

27. august 2011

foto på lærred

Leonora skriver:

Tak for tanken
Min veninde mærkede på mig kl 18 og sagde at min livmoder hals er fin og hel og ca 1,5 cm. Hvilket er fint for en 2 gangs fødende. Og lille pigens hoved står højt og udgør ikke tryk. Så jeg skal ikke være bekymret men absolut tage den med ro da flere kraftige plukveer hurtigt kan ændre på situationen.

Jeg har hele dagen igår følt mig almen skidt tilpas med kvalme så tror det er klogt at tage den med ro

Go lørdag

Godt at høre at alt er vel. Håber der går 3 uger inden baby kommer frem.

Mvh
Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

28. august 2011

A&F

Leonora skriver:

Tak for tanken

Go lørdag

Iih hvor dejligt. Så er man lettet. Det var godt at høre. Så må du jo holde dig i ro de næste par uger. Held og lykke med fødslen når du når dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.