at lære at læse. bøger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2011

henh01

Hejsa

Nogen der kender nogle gode begynder læse selv bøger? Min datter på 7 år er meget interesseret i at læse højt for os andre og vise hvad hun kan og har lært i skolen, men i boghandleren havde de ikke nogen henvendt til hendes aldersgruppe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

pvejsen

prøv biblioteket

Anmeld

26. august 2011

henh01

pvejsen skriver:

prøv biblioteket

det tænkte jeg også. Men jeg er klart bedre til at købe bøger end at låne dem på biblo da jeg simpelthen er så dårlig til at huske at aflevere dem inden der er bøde på

Anmeld

26. august 2011

henh01

opper lige, da jeg håber at få nogle råd indeni morgen jeg skal op til byen

Anmeld

27. august 2011

Mi

Vi låner dem også på biblioteket, der er rigtig mange at vælge imellem. Jeg har ikke set nogle ved boghandlen. Herhjemme er læsefiduen et hit

Anmeld

27. august 2011

S-fam

Min syvårige læser "Det magiske hus i træet". Det er en serie med ikke særlig lange bøger. Der er vist efterhånden 20 af dem og de koster 50 kr./stk. så det er ikke den vilde udskrivning at prøve en af dem.

Anmeld

27. august 2011

SjeBets

prøv at google lydrette bøger, 

http://www.saxo.com/dk/series/lydret-dingo.aspx her er et eksempel, så er de i forskellige niveauer de er gode at begynde på 

Anmeld

27. august 2011

LLN

henh01 skriver:

det tænkte jeg også. Men jeg er klart bedre til at købe bøger end at låne dem på biblo da jeg simpelthen er så dårlig til at huske at aflevere dem inden der er bøde på

På vores bibliotek kan man få en sms eller en mail et par dage før bøgerne skal afleveres, og man kan også selv gå på nettet og forlænge lånet hvis man ikke lige kan nå forbi.

Anmeld

27. august 2011

twinboys

henh01 skriver:

Hejsa

Nogen der kender nogle gode begynder læse selv bøger? Min datter på 7 år er meget interesseret i at læse højt for os andre og vise hvad hun kan og har lært i skolen, men i boghandleren havde de ikke nogen henvendt til hendes aldersgruppe..

Søren og Mette bøgerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.