Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej Jeg er super glad.. var ved læge i tirsdags fordi jeg længe har gået med ondt i højre side. fik laved en underlivs undersøgelse og alt så normalt ud.. det gjorde bare mega ondt. han kunne godt mærke jeg spændte noget, han begyndte så at trykke forskelige steder på forskelige muskler og måder.. Avavavav har aldrig prøved noget der gjorde så ondt.. på et tidspunkt begyndte det at føles som om hans finger brændte!!! nå men han mente at smerterne stammer fra strammning.. så har fået en tid igen i næste uge til samme tur men der er sket noget virkelig fantastisk begyndte for 2 dage siden og havde brunt udflåd.. og idag er min mens kommet den er meget uregelmæssig men for første gang nogensinde har jeg ingen mens smerter yay jeg har statig ondt i højre side og lidt længere nede men ingen mens smerter.. min mens plejre at være rigtig kraftig men det er den overhoved ikke idag håber den vil blive normal nu og ingen smerter tak sorry for det lange indlæg trængte til at dele min glæde.. for første gang kan jeg lave noget i de dage her.. plejre at ligge og havde mega ondt og styrtbløde.. men nix denne gang kan jeg bevæge mig jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det dejligt for dig, kan sørme godt forstå at du er mega glad
Janni. skriver: Ej hvor er det dejligt for dig, kan sørme godt forstå at du er mega glad
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128