Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Findusinde skriver: Jeg har en pige på 2.. Så det kan jeg desværre ikke bytte med...
Jeg har en pige på 2.. Så det kan jeg desværre ikke bytte med...
jeg synes det er svært har tjekket priser andre steder så 500kr ??? elllers må du komme med bud... hvorfor ikke bondegård??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christopher&Andreas skriver: jeg synes det er svært har tjekket priser andre steder så 500kr ??? elllers må du komme med bud... hvorfor ikke bondegård??
Vi har en bondegård i forvejen.... Manden siger desværre nej.. Hun har fødselsdag lige om lidt og vi har ønsket meget af det til hende...
Findusinde skriver: Vi har en bondegård i forvejen.... Manden siger desværre nej.. Hun har fødselsdag lige om lidt og vi har ønsket meget af det til hende...
helt i orden
Christopher&Andreas skriver: little people : ZOO, stor bondegård , bus , byggeplads, biler dukker mm ........ gyngehest hoppehest gå bil putte kasser BYTTER GERNE til evt flyverdragt jakker str. 92 98 og 110 byd byd har bestemt mig for gerne at ville sende alligevel jeg kender ikke porto endnu tjekker op på det
little people : ZOO, stor bondegård , bus , byggeplads, biler dukker mm ........
gyngehest
hoppehest
gå bil
putte kasser
BYTTER GERNE til evt flyverdragt jakker str. 92 98 og 110
byd byd har bestemt mig for gerne at ville sende alligevel jeg kender ikke porto endnu tjekker op på det
vil gerne sende alligevel
+ mere legetøj byd byd
hvad havde du tænkt for gyngedragen?
Hvor bor du?
cnmigo skriver: hvad havde du tænkt for gyngedragen? Hvor bor du?
bor nykøbing mors ??? dit bud
Jeg vil gerne have det på nederste billede -hvad siger du til 250kr??
Hvis du nogle gange kommer til Skive, vil det være perfekt at mødes der??
Mvh Astrid
Christopher&Andreas skriver: bor nykøbing mors ??? dit bud
Det er for langt væk og porto bliver pænt pebret, så springer fra.
astridt skriver: Jeg vil gerne have det på nederste billede -hvad siger du til 250kr?? Hvis du nogle gange kommer til Skive, vil det være perfekt at mødes der?? Mvh Astrid
250kr er for lidt de tager 500-800kr på guloggratis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128