Graviditetssikkerhedsele + ventetøj str. M søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
555 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja, det er så lykkedes mig at blive gravid igen (Hurra).

Og på trods af at jeg kun er i uge 6, er tøjet allerede begyndt at stramme. Har dog hørt at maven vokser hurtigere når man har født en gang....men SÅ hurtigt regnede jeg da ikke med det gik.

Derfor søges graviditetssikkerhedssele til bilen. Samt tøj i str. 38/40/M. Gerne t-shirts, kjoler etc.

Vi har ikke mange penge, så det skal gerne være i den billige ende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg er lige nødt til at spørge... Hvorfor graviditetssikkerhedssele?

Anmeld

26. august 2011

Rikke, Liam & Linus

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg er lige nødt til at spørge... Hvorfor graviditetssikkerhedssele?

Fordi jeg kører rigtig meget bil i mit arbejde. Og jeg synes allerede selen er begyndt at stramme om maven. Og så har jeg hørt at de forminsker risikoen for at barnet bliver skadet ved eventuelle uheld.

Har du hørt andet?

Anmeld

26. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Fordi jeg kører rigtig meget bil i mit arbejde. Og jeg synes allerede selen er begyndt at stramme om maven. Og så har jeg hørt at de forminsker risikoen for at barnet bliver skadet ved eventuelle uheld.

Har du hørt andet?

Den kan helt sikkert anbefales og er rigtig god, hvis man kommer ud for et uheld med sin bil. Så får man trykket på sine ben i stedet i maven.

Beskytter dig og dit barn under graviditeten

Beskrivelse:

• Graviditetssele som flytter presset fra hofteselen ned på hoftebenet.
  • Ved en række trafikuheld, hvor gravide kvinder har været indblandet, har fosteret klaret sig, takket være brugen af denne ekstra seleføring.
  • Selen er nem at montere og behagelig at bruge.

Anmeld

26. august 2011

Rikke, Liam & Linus

MoarHvidovre skriver:

Den kan helt sikkert anbefales og er rigtig god, hvis man kommer ud for et uheld med sin bil. Så får man trykket på sine ben i stedet i maven.

Ja, det er nemlig også det jeg har hørt. Håber at kunne finde en til en billig penge, for synes de er lidt dyre fra nye. Og så kan de jo næppe være meget slidt

Anmeld

26. august 2011

Ni-ko-li-ne

Rikke&Liam skriver:

Har du hørt andet?

Jeg har hørt at de skulle være behagelige, men at de på ingen måde er mere sikre ved uheld

Anmeld

26. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg har hørt at de skulle være behagelige, men at de på ingen måde er mere sikre ved uheld

Man har den nederste sele trykket ned mod benene og ikke mod maven - så alt andet lige er det mere sikkert for babyen ikke, at få et tryk, hvis uheldet er ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.