Til jer der holdte havebryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.120 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. august 2011

morethanperfect

Goddag de damer ..

Skriv lidt om jeres havebryllupper ..

Hvor mange var i?

Hvor fik i mad fra? Og hvad kostede det?

Holdte i festen i partytelt?

Hvad gjorde i da det begyndte og blive mørkt? Altså med lys?

Hvad var der af underholdning? Hvad kostede det ?

Og alt andet man skal vide

Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Rosa

Vi holdt vores på tagterassen, og lånte telt og lyskæder. Borde og stole og en terassevarmer lejede vi til 35 personer, og det kostede ca. 2000kr. Vi bød ikke på mad, men snacks, frugt og drikkevarer, og sendte folk hjem midt på dagen, og så kom de igen om aftenen og festede. Vennegruppen består primært af musikere, så underholdningen blev leveret ganske gratis 

Anmeld

26. august 2011

L.J.L

morethanperfect skriver:

Goddag de damer ..

Hvor mange var i?

Taak

Vi blev gift på Odense rådhus, og holdt festen i Dyrup i mine svigerforældres garage/have.

Vi var et par og 30 personer.

Vi havde slået et stort telt op i carporten i forlængelse af garagen. Maden fik vi fra den lokale kro, buffet med det hele det gav vi omkring 5000,- for

Vi spiste i teltet, og i haven drak vi kaffe, spiste kage og åbnede gaver.

Der var masser af lys i haven min svigerfar går meget op i sin have så han har en del solcelle lamper. Ellers kan man jo pynte med de der kinesiske papirslamper, eller fakler.

Af underholdning havde min bror sørget for en rigtig sjov leg, min søster havde sørget for et stort lærred som gæsterne kunne male deres hilsen på, og min veninde og hendes kæreste sang og spillede en dejlig sang for os. Så her var underholdningen gratis.

Hvis der er mere du vil vide spørger du bare

Anmeld

26. august 2011

Moster Lagkage

morethanperfect skriver:

Goddag de damer ..

Hvor mange var i?

Taak

at blive viet i haven er ganske gratis, hvis man kan få borgmester eller viceborgmesteren ud fra rådhuset. det fik vi. så 0 kr.

vi fik helstegt pattegris og havde fadølsanlæg og kareokeanlæg. kan ikke huske prisen på det enkelte, men det løb op i 50-60.000 og det var ikke fordi kjolen var dyr, mandens tøj kostede ligesåmeget (en veninde syede den) men der skulle lejes telt stole borde og service, og personale. så der er en masse bøvl ved det, og det kan gøres ligeså billig på hotel. tjekkede med venner der blev gift lidt før os. så det skal være fordi man bare vil det have afslappethed.

Anmeld

26. august 2011

Zafir

Vi holdte det i haven. Lånte 2 telte. Lejede borde og stole. VI var ca 100 mennesker. Jeg kan faktisk ikke huske, hvad vi gjorde da det blev mørkt, men min far er jo elektrikker, så jeg tror han har fixet noget med nogen lyskæder og noget hajs

Vi lavede en masse lege, bueskydning og sådan i løbet af dagen. Men dagen gik så hurtigt, at der faktisk ikke havde været tid til mere underholdning.

VI brugte 15000 kr på det

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

Rosa skriver:

Vi holdt vores på tagterassen, og lånte telt og lyskæder. Borde og stole og en terassevarmer lejede vi til 35 personer, og det kostede ca. 2000kr. Vi bød ikke på mad, men snacks, frugt og drikkevarer, og sendte folk hjem midt på dagen, og så kom de igen om aftenen og festede. Vennegruppen består primært af musikere, så underholdningen blev leveret ganske gratis 

Det lyder hyggeligt Og billigt !

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

L.J.L skriver:

Vi blev gift på Odense rådhus, og holdt festen i Dyrup i mine svigerforældres garage/have.

Vi var et par og 30 personer.

Vi havde slået et stort telt op i carporten i forlængelse af garagen. Maden fik vi fra den lokale kro, buffet med det hele det gav vi omkring 5000,- for

Vi spiste i teltet, og i haven drak vi kaffe, spiste kage og åbnede gaver.

Der var masser af lys i haven min svigerfar går meget op i sin have så han har en del solcelle lamper. Ellers kan man jo pynte med de der kinesiske papirslamper, eller fakler.

Af underholdning havde min bror sørget for en rigtig sjov leg, min søster havde sørget for et stort lærred som gæsterne kunne male deres hilsen på, og min veninde og hendes kæreste sang og spillede en dejlig sang for os. Så her var underholdningen gratis.

Hvis der er mere du vil vide spørger du bare

Taak for svar .. Havde nemlig også tænkt på fakler .. Det kunne være hyggeligt . Og der er ikke rigtig nogle små børn i familien så det ville ikke være til fare for dem

Jeg skriver lige til dig privat senere da jeg lige har gæster

Anmeld

26. august 2011

morethanperfect

Moster Lagkage skriver:

at blive viet i haven er ganske gratis, hvis man kan få borgmester eller viceborgmesteren ud fra rådhuset. det fik vi. så 0 kr.

vi fik helstegt pattegris og havde fadølsanlæg og kareokeanlæg. kan ikke huske prisen på det enkelte, men det løb op i 50-60.000 og det var ikke fordi kjolen var dyr, mandens tøj kostede ligesåmeget (en veninde syede den) men der skulle lejes telt stole borde og service, og personale. så der er en masse bøvl ved det, og det kan gøres ligeså billig på hotel. tjekkede med venner der blev gift lidt før os. så det skal være fordi man bare vil det have afslappethed.

Ja okay .. Ja det er også mest fordi det er hyggeligt og afslappet i en have i stedet for sådan noget formelt noget

Anmeld

26. august 2011

Mi

Hvor mange var i? 79 gæster

Hvor fik i mad fra? Og hvad kostede det? Vi bestilte fra hjortshøj partygrill, en buffet. Farmor lavede is til dessert og bryllupskage og jeg lavede selv suppe til natmad. Vi havde to erfarne hjælpere i køkkenet. Buffeten kostede 100 kr pr mand, ved ikke hvad resten løb op i. Vi havde en stor klokke i teltet, og når der så skulle holdes tale, så blev der ringet med den, så vidste folk at de skulle finde deres pladser.

Holdte i festen i partytelt? Vi lejede telt, borde, stole service

Hvad gjorde i da det begyndte og blive mørkt? Altså med lys? Vi blev gift om formiddagen, alligevel gik de sidste gæster hjem kl 02. Vi havde havefakler rundt i haven, og så kan man leje lysekroner til teltet. Man kan også hænge lyskæder rundt omkring.

Hvad var der af underholdning? Hvad kostede det ? Vi havde lejet en jukeboks, for jeg hader sådan nogle der sidder og spiller keyboard og synger skålesange  En af gæsterne havde fået som opgave at sørge for at der var musik på hele tiden og slukke ved taler og lign. Det var super godt, for den originale musik er altså den bedste. Desuden blev folk tvunget til at synge med på sangene, for der var jo ikke musik til, så de kunne ikke så godt bare sidde og mumle ned i papiret allesammen, og bryllupsvalsen var i jukeboksen. Så den dansede vi til et orkestermusik

Anmeld

26. august 2011

Moster Lagkage

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Ja det er også mest fordi det er hyggeligt og afslappet i en have i stedet for sådan noget formelt noget

det var også derfor vi gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.