Købe ventetøj i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Mussen2

Er der nogen der har prøvet at købe ventetøj online fra udlandet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Zafir

Jeg købte nogen ventebukser i berlin, mend et var i en butik, hvor jeg prøvede dem på. De var SÅÅÅÅ nice

Dem kan du godt købe. Men de har ikke et mærke, så jeg kunne fortælle dig, hvad du skal søge på, hvis du søger i udlandet.

I Berlin hedder ventetøj 'omstændighedstøj', kan ikke huske det tyske ord, men det kan google translate måske.
Men det var rigtig billigt i forhold til dansk ventetøj, syntes jeg

Anmeld

26. august 2011

Mussen2

Zafir skriver:

Jeg købte nogen ventebukser i berlin, mend et var i en butik, hvor jeg prøvede dem på. De var SÅÅÅÅ nice

Dem kan du godt købe. Men de har ikke et mærke, så jeg kunne fortælle dig, hvad du skal søge på, hvis du søger i udlandet.

I Berlin hedder ventetøj 'omstændighedstøj', kan ikke huske det tyske ord, men det kan google translate måske.
Men det var rigtig billigt i forhold til dansk ventetøj, syntes jeg

Mange tak for svar. Omstændighedstøj, dja det giver jo egentlig mening

Jeg er mest på jagt efter overdele, anvendelige til efterår /vinter og hvis man nu kunne købe billigt online, meeeen går aldrig af vejen for en evt. god handel.

Så sender dig lige privat min mail, så kan du sende mig foto af bukserne, hvad skal de koste, tror du?

Anmeld

26. august 2011

Københavnermor

Da jeg var i New York i juni købte jeg nogle vente-t-shirts og ventebukser i en butic der hedder MAC. De havde en maternity afdeling. Hvis du kan finde det mærke på nettet, vil jeg bare lige anbefale det. Super billigt og super lækker kvalitet. 

Jeg kan desværre ikke tilbyde dig at købe min, da jeg sjovt nok stadig bruger dem selv. 

Kh, MedRogn, 24+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.