Tøj og sko str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Tina2

Synes Filuca rykker helt vildt i tøjstørrelser, men hun har nærmest stået stille med skostørrelse i et år nu.....

Hun bruger str. 30 (kan passe enkelte sko i str. 29) og i tøj var hun for kort tid siden i str 116, og nu er hun i 122/128.... De bukser hun har på idag er str 128... Det går sørme stærkt....

Vokser jeres også helt vildt for tiden?

Og hvordan ser det ud med sko str? De sandaler Filuca havde i sommer havde hun også forrige sommer (nu går den dog heller ikke mere, de er str 30) og de støvler hun har i vinter havde hun også sidste vinter (også str. 30) og nøj de er ved at være godt brugte.....
Så varer nok ikke længe inden hun rykker videre til str. 31..... Ti numre fra sin mutti;o)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

lene

mathias bruger 31-32 i sko og gjort det et stykke tid, mathias er i tøj str 116/122 , så han er også ved at være en stor dreng *SS*

Anmeld

13. januar 2009

JulieE

Jacob er vist godt nok en lille fyr ved siden af Filuca og Mathias. Han bruger str 110 i tøj og str 27/28 i sko. Søster er jo også ern lille fin pige som bruger str. 86 i tøj og str 20/21 sko (hun er 2 år og 2 mdr), så Lars og jeg får vist bare små unger

Synes altså det er vildt med Filuca. Hun bruger samme bukser str som vores niece Maj på 7 år

Knus fra
Julie

Anmeld

13. januar 2009

Tina2

Hej Julie....

Ja, hun ER også en høj pige... Bruger klart mest "kun" 122 i bukser, men nogle bruger hun 128 i og det samme med bluser... Hun har lange ben) Har jo også noget med str på de forskellige mærker at gøre....
Måler 120 cm nu....

Hun fik lige et par jeans fra Milas' dagplejes datter og hun går i 3. klasse og det var str. 128, men de er lige en smule for lange endnu, men er også en baggy model)

Sikke nogle små fødder Line har)) Milas bruger str. 24-25 i sko/støvler og str. 24-26 i strømper og futsko!
Tøj er str 92 og et par dele i 98... Han måler 91,5 cm i en alder af 19 mdr...
Er lidt sjovt, for jeg målte 91 cm til 2 års undersøgelse og Filuca målte 92 cm, så han slår da os begge, når han når de 2 år)
Blir lidt spændende at se hvad han måler der......

Knus Tina

Anmeld

13. januar 2009

karina1980

ikke så meget lige nu, men jeg kan se hun gør klar til endnu et ryk, da hun er begyndt at få lidt mave og komme godt i stand, det gør hun altid lige før hun vokser,

men hun måler 111 cm bruger 110/116 i tøj alt efter mærke og str 27/28 i sko,

men har da en 7 årig der lige så stor som Filuca, phillip er kun lige nået op i en str 128 og meget af det i str 122 passer han stadig,

men ingen af hans forældre er i nærheden af 175 cm høj, så han bliver næppe ret høj

Anmeld

13. januar 2009

lene

og her gik jeg og syntes clara er lille, hun bruger 86 i tøj og 22 i sko og hun er lige knap 16 mdr, vejer mellem 10 og 11 kg og er 82 cm , hun er nemlig først ved at nå mathias som han var som 1 åriget nu

knus lene

Anmeld

13. januar 2009

Muslingen

Amalie bruger 116, men jeg netop bestilt noget tøj i 122, da 116 kun lige passer, og med den fart hun har på, rykker hun nok snart videre. Hun bruger str. 29 i sko. Hun klager dagligt over vokseværk!

Cecilie er nu 2 år og 3 mdr. og hun bruger str. 92 i tøj og 24 i sko. Hun er stadig en lille mus på 89 cm og 11,5 kg. Men altså Amalie startede også først med at turbo-vokse da hun var over 2 år.

Kh Fie

Anmeld

13. januar 2009

Tina2

Uha ja, vokseværk.... Det døjer Filuca også helt utrolig meget med... Især i knæ og ankler

Anmeld

14. januar 2009

tumle81

Mine børn hører vist ikke til de største i gruppen

Victoria bruger 116, men hvis hun skal have bukser er det 110. Dog bruger hun aldrig bukser, da hun er en kjole og nederdel pige
I sko bruger hun 27, har netop købt et par støvler til hende på udsalg og de var 27, hvilket passede fint, også med lidt at vokse i. Måske hun skal have 28 til sommer, hun plejer ca at vokse en str pr år, og sidste sommer havde hun 26-27...

Valdemar bruger 92 i både bukser og bluser, han er begyndt at få lidt underøtj. Hvor er han dog bare kær med boksershorts ;-)
I sko bruger han str 23, har også netop købt sko til ham. Det er fedt med udsalg

Knus Kathrina

Anmeld

14. januar 2009

Marie;-)

Min Marcus er åbenbart ikke den mest langbenede i forhold til jeres. Han har stadig nogle bukser i str. 104. Men han har da også nogle i 110. Bluser bruger han nok 110, men køber nok fremover 116. I sko er det 29/30.

Tror han er 11 cm høj og vejer knap 20 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.