Enormt sulten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Anonym trådstarter

Men alt hvad jeg spiser i form af : kiks, brød, knækbrød, lunere mad, is, osv .. kommer op igen .. hva faen skal jeg gøre ??

kan lige med nød og næppe få et lille glas vand i mig, men drikker jeg mere end det kommer det os op :s ..

hvad plejer i at spise når i lider af enormt kvalme ?? har tænkt på at prøve og lave popcorn men er bange for at rende igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

mille25

du får lige en krammer herfra

jeg kender det godt, jeg kunne heller ikke spise uden at det ville komme op igen...så prøvede jeg at spise frugt, det kunne godt blive nede i maven.

håber du finder ud af hvad du kan spise uden det kommer retur....

Anmeld

26. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Men alt hvad jeg spiser i form af : kiks, brød, knækbrød, lunere mad, is, osv .. kommer op igen .. hva faen skal jeg gøre ??

kan lige med nød og næppe få et lille glas vand i mig, men drikker jeg mere end det kommer det os op :s ..

hvad plejer i at spise når i lider af enormt kvalme ?? har tænkt på at prøve og lave popcorn men er bange for at rende igen..

Jeg spiste uanede mængder af sodavandsis.... Og så mærkede jeg godt efter, og skyndte mig at spise lige nøjagtig hvad jeg vurderede der var størst sandsynlighed for blev i maven. Det ene minut var det yoghurt, det næste frugt, og det tredje ris... Hvis du vitterlig Inter kan holde i dig af føde, så forsøg at skifte dine små vandglas's ud med kalorieholdige drikke i stedet, så du får bare lidt energi... Fx sodavand, sød saft, koldskål, the m honning osv...

Anmeld

26. august 2011

Nille-pigen

uhhh det problem har jeg også haft siden jeg var i 5. uge... 

jeg har fundet ud af sådan nogenlunde hvad jeg skal holde mig fra nu... men har stadig nogle dage hvor det er lige gyldigt hvad jeg spiser, så kommer det op igen... 

men der var nogle uger hvor det var lige meget hvad jeg indtog, så kom det retur... hvis du bliver ved med at have det sådan og ikke kan holde hverken mad eller drikke i dig, og at duevt taber dig... så skal du kontakte din læge... 

for mig hjælper det nogen gange at drikke vand med brus og citrus, og det er så det eneste jeg får ned... 

håber du finder noget der virker... 

Anmeld

26. august 2011

chael

Anonym skriver:

I starten af denne graviditet, der kunne jeg kun sippe til vand og nippe af en marie kiks. INTET andet kunne jeg holde nede.

Og slet ikke mad i større mængder.

Jeg kastede op flere gange om dagen og jeg var så vanvittig sulten, men bare tanken om mad, det gjorde jeg skulle kaste op!!

Sådan havde jeg det i 14-16 uger...

Så sender dig lige en ...
Ved hvordan du har det!!

*CAmilla 35+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.