Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Nille-pigen

Hej tøzer  

Er der nogen af jer som har været hos jordmoder endnu?

Jeg skal selv her på tirsdag den 30. aug og ville egentlig gerne høre jeres oplevelse af det og hvad man egentlig skal ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

LilleMie

Jeg har ikke været endnu og har tid mandag 5. september. Jeg tilslutter mig lige tråden, for jeg er også lidt nysgerrig nemlig .

Anmeld

27. august 2011

KittyMaMa

Jeg skal til mit andet jordmor besøg på tirsdag d. 30/8. - Jeg bliver fuldt lidt tættere af både læge/hospital/jordmor fordi jeg har en stofskiftesygdom og derfor tager medicin, - så derfor det andet besøg allerede.

Ved første besøg talte vi en del om vores første fødsel (mest fordi vi er lettere traumatiserede og havde brug for det, - der kommer et senere besøg, hvor der er fokus på fødselen og ens ønsker for denne), også talte vi om hvordan jeg havde det, vores tanker om det hele, - og hvad vi i fremtiden kan forvente af de her jordmor besøg. Fik også en del info og alt fra kost til efterfødselsforløb...

Vi hørte ikke hjertelyd, fordi min jordmor ikke ville gøre mig nervøs, hvis hun ikke kunne finde den, nu hvor jeg ikke var så langt henne ved første besøg. Men på tirsdag er jeg 17+0 også ville hun måle og lytte til maven... 

Jeg ved ikke om det er ens alle steder, men jeg tror det første møde er lidt sådan et `lær hinanden at kende´ agtigt, info fra begge parter, også selvfølgelig at lytte til hjertelyd! 

K

Anmeld

27. august 2011

KittyMaMa

- Også bliver man selvfølgelig tjekket for tegn på svangerskabsforgiftning (urinprøve), hver gang man er til jordmor! 

/K

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

KittyMaMa skriver:

- Også bliver man selvfølgelig tjekket for tegn på svangerskabsforgiftning (urinprøve), hver gang man er til jordmor! 

/K

tak  regnede også lidt med at man skulle lære hinanden at kende først... og alt er også så nyt når man er førstegangsfødene.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.