Til jer med drenge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2011

piadas

Tjek lige disse:

http://www.frk-olga.dk/commodity/3584

Jeg har dem til Ida i lilla! De er SÅ fede. Hun har dem på hele tiden med det samme, de er blevet vasket! De er lidt små i størrelsen, så hun passer dem i str. 74 lige nu, men der er jo både 74 og 80 tilbage, kan jeg se.

Jeg så lige de var til halv pris. Der er desværre ikke flere lilla, ellers havde jeg købt et par mere til Ida i en størrelse større.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

businesstigger

Vi har nogle lign. i sorte i str. 74 men de er allerede ved at være for små

Anmeld

26. august 2011

piadas

Ja, de er lidt små i størrelserne. Ida passer bodystockingen dertil i 80 og overalls'ene i 74, hvilket er knap en størrelse større, end hun plejer at bruge, men jeg er VILD med dem alligevel. Det er jo bare et spørgsmål om, at få dem en størrelse større, end man plejer så!

Anmeld

26. august 2011

DK

Ihh de er fine! Jeg har bare liiige købt tre par spencer bukser til Richard... Jeg går stadig og venter på posten Så må hellere styre mig

Anmeld

26. august 2011

piadas

DK skriver:

Ihh de er fine! Jeg har bare liiige købt tre par spencer bukser til Richard... Jeg går stadig og venter på posten Så må hellere styre mig

Uha, ja det der netshoppe-halløj er altså farligt!!

Og jeg er lige gået fra løn over på barselsdagpenge - så er der da absolut ikke penge til sådan noget! Men man bliver altså lidt fristet ind i mellem alligevel!

Anmeld

26. august 2011

DK

piadas skriver:

Uha, ja det der netshoppe-halløj er altså farligt!!

Og jeg er lige gået fra løn over på barselsdagpenge - så er der da absolut ikke penge til sådan noget! Men man bliver altså lidt fristet ind i mellem alligevel!

Klart. Men købte mine brugt herinde, så jeg har ENORM god samvittighed, he he he

Anmeld

27. august 2011

businesstigger

27. august 2011

piadas

businesstigger skriver:

De lillae er på udsalg her:

http://www.smartkidz.dk/shop/katvig-pige-overalls-35130p.html

Uh, hvorfor viser du mig det?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.