Rokketænder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Tina2

Hvor mange har det?

Filuca snakker konstant om hendes tand rokker, men jeg synes nu ikke der er noget særligt "rok" i den;o) Det er en af de øverste fortænder....

Men det kan jo være den lige pludselig gør og så går det løs med de andre også)

Knus Tina og Filusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

lene

Mathias snakker også om rokketænder, men der nu ikkke nu løse endnu, men det er ikke godt at vide hvor de kommer

Anmeld

13. januar 2009

Muslingen

Der er ingen rokketænder her. Men hvis Amalie er som sin mor, så taber hun nok først tænderne når hun er 7-8 år.....
Kh Fie

Anmeld

13. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi er også fuldstændig rokke-fri endnu.. Men jeg tror virkelig Idun glæææææææææder sig til rokketænder hehe Hun snakker i hvertfald rigtig meget om det også.
Hun snakker helt utrolig meget om dem der taber tænder og hvor mange de har tabt og at det er mega sejt osv Så det bliver en kæmpestor begivenhed, når det sker!!

Anmeld

13. januar 2009

Tina2

Ingen tvivl om det også blir STORT her.....
Jeg har købt en lille fin Diddledåse til hende, som hun får når hun taber den første tand Så kan hun gemme dem deri.....

Anmeld

14. januar 2009

tumle81

Victoria har haft 2 rokketænder, men forleden dag lirkede den ene sig løs, så nu er der kun 1 tilbage

Det var et stort øjeblik og hun var meget stolt over at tandfeen kom på besøg

Nu venter jeg bare på de næste, hun er startet med dem i undermunden..

Knus Kathrina og Victoria, nu med en mælketand mindre

Anmeld

14. januar 2009

Tina2

Er vist også ret normalt dem i undermunden ryger først, derfor er jeg også meget i tvivl med den hun mener rokker.... Men nu må vi se....
Tillykke med 1. tabte tand i hvert fald)

Anmeld

14. januar 2009

Sofie

Freya fører vist (tror jeg :-) Her er det 4 tand der er på vej ud og det varer ikke mange dage. Freya startede jo i vores sommerferie i juli der røg den første (en af de midterste i undermunden), så røg nr. 2 (den ved siden af) og begge tænder (de nye) er vokset op , rigtige fine med takker :-) Nu er den ene fortand øverst oppe så også røget og den anden er temmelig meget løs. De 2 ved siden af de to der er kommet frem i undermunden er også løse.. så det går hurtigt her :-) Freya glæder sig også hver gang til tand-feen kommer på besøg :-)
Kh Sofie -med Freya som vist ender med at have skiftet alle tænder inden hun starter skole.. *gg* Ej dog ikke

Anmeld

14. januar 2009

karina1980

hold da op, Jasmin snakker også om roketænder, men det mest fordi storebror på 7 år har tabt 3 tænder, alle 3 i undermunden, men idag har han været ved tandlæge da han slog hovedet ned i en stol og slog de 2 foreste tænder i overmunden løs, heldigvis skete der intet, men tandlægen viste ham så lige at han inden for 14 dage ca ville tabe de 2 tænder han havde slået løs(de var ikke løse før)

så nu går han og venter på at tabe dem, for han kan jo SELV rive sine tænder ud

Anmeld

14. januar 2009

tumle81

Wauw har Freya tabt 3 tænder allerede og den 4. er på vej ud

Det var da helt vildt

Det ser så sjovt ud når der lige mangler en tand...

Tandfeen er vist en god opfindelse *s*

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.