trykkede ribben :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2011

FruHolm <3

Hey tøser/damer

står i den situation at min søn på 8 måneder har sparket så hårdt når han bliver skiftet at jeg nu har 2 trykkede ribben i venstre side var så ved læge igår og fik at vide at jeg de næste 2 måneder kun må bære ham når det er yderst nødvendigt og der virkelig ingen andre muligheder er, og så kun i højre side, men hvad dælen gør jeg så, han er vant til at jeg danser med ham på armen osv.

nogen der har prøvet noget lignene? han er jo lige godt en stor knægt på 12kg + - 100g

føles slet ikk som om jeg kan være den mor for ham han har brug for  

kæresten tager på arbejde fra kl 9 til 18 hver dag hvor jeg så står selv, så ved virkelig ikk hvordan jeg undgår at bære for meget på ham

knus fra en trist mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

FruHolm <3

slet ingen? :/

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Stakkels dig. Køb en skammel, så du kommer lidt højere op, når du skifter ham, det hjalp her.

Og så må I ligge på gulvet og lege, der er jo ikke så meget andet at gøre.

Er der evt. nogle der kan komme og aflaste dig lidt en gang i mellem?

Løft kan ikke undgåes, men det kan minimeres, ved bare at lave nogle vaner lidt om

Anmeld

26. august 2011

FruHolm <3

Nessie skriver:

Stakkels dig. Køb en skammel, så du kommer lidt højere op, når du skifter ham, det hjalp her.

Og så må I ligge på gulvet og lege, der er jo ikke så meget andet at gøre.

Er der evt. nogle der kan komme og aflaste dig lidt en gang i mellem?

Løft kan ikke undgåes, men det kan minimeres, ved bare at lave nogle vaner lidt om

det tidligeste der er nogen der kan komme og hjælpe er efter kl 15 kæresten tager heldigvis alle løft når han er hjemme, er heldig han har fri denne weeken, og så har han fri på tirsdag

tak for råd, det må prøves , har løftet ham meget mindre idag, det er bare så hårdt for sjælen når han rækker  armene frem og vil op, han blev så ked af det når jeg ikk tog ham op, så er glad for kæresten kommer hjem inden så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.