Glædes tåre, når jeg tænker på fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Zibi_84

Hej piger.

Jeg fødte vores søn Johannes Torsdag den 7 Juli 2011. Blev godt nok sat i gang, og havde "VANVITTIGE" smerter, og endte også med en Epiduralblokade til sidst. MEN....Når jeg tænker det hele igennem fra han landede på maven og de næste par timer frem, så kan jeg STADIG efter snart 2 mdr. blive helt rørt! Jeg kan faktisk blive helt skruk igen Og føler hele tiden at jewg har lyst/behov for at tale om fødslen. Er jeg bare fyldt med hormoner, elelr helt normal?? Nogle med samme følelser? Kram fra en glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

B&J

Jeg vil sige det er helt alm. det er jo verdens fantastisk følelse og det er så en dejlig oplevelse og man har så mange følelser hele tiden

Anmeld

26. august 2011

Holbæktrunten

Zibi_84 skriver:

Hej piger.

Jeg fødte vores søn Johannes Torsdag den 7 Juli 2011. Blev godt nok sat i gang, og havde "VANVITTIGE" smerter, og endte også med en Epiduralblokade til sidst. MEN....Når jeg tænker det hele igennem fra han landede på maven og de næste par timer frem, så kan jeg STADIG efter snart 2 mdr. blive helt rørt! Jeg kan faktisk blive helt skruk igen Og føler hele tiden at jewg har lyst/behov for at tale om fødslen. Er jeg bare fyldt med hormoner, elelr helt normal?? Nogle med samme følelser? Kram fra en glad mor

Aner det ikke - jeg har stadig to dage til termin, og knejten har det vidst for godt derinde :0) har du skrevet en fødselsberetning og lagt op herinde? Ellers tænker jeg at det måske er en god måde at komme ud med lidt af spændingen på, og få respons fra andre... Og jeg lægger personligt hellere end gerne øjne til - æææælsker fødselsberetninger :0)

Anmeld

26. august 2011

Zibi_84

B&J skriver:

Jeg vil sige det er helt alm. det er jo verdens fantastisk følelse og det er så en dejlig oplevelse og man har så mange følelser hele tiden

Ja der sker i hvert fald noget inde i en kvinde når den forløsning kommer(glædes tåre)

Anmeld

26. august 2011

Zibi_84

Holbæktrunten skriver:

Aner det ikke - jeg har stadig to dage til termin, og knejten har det vidst for godt derinde :0) har du skrevet en fødselsberetning og lagt op herinde? Ellers tænker jeg at det måske er en god måde at komme ud med lidt af spændingen på, og få respons fra andre... Og jeg lægger personligt hellere end gerne øjne til - æææælsker fødselsberetninger :0)

Uha, så er det også tæt på for dig! Jeg har skrevet FB herinde, og skal til samtale med JM om fødselsforløbet. Ja ELSKER også FB. tjekker hver dag om der er nye! Da jeg ventede mig sagde ALLE. NYD nu de første par timer/dage med din mand og baby....Jeg sagde bare jaja, skal jeg nok! Men nu siger jeg det til dig...NYD de første par timer! De er helt fantastiske og kommer ikke igen. Glæder mig til at læse din FB forhåbentlig meget snart?

Anmeld

26. august 2011

B&J

Zibi_84 skriver:

Ja der sker i hvert fald noget inde i en kvinde når den forløsning kommer(glædes tåre)

Jaa det kender jeg alt til... og især den første gang vores søn kyssede mig på munden var det lige før jeg oversvømmede lejligheden med glædenstårre

Anmeld

26. august 2011

Zibi_84

B&J skriver:

Jaa det kender jeg alt til... og især den første gang vores søn kyssede mig på munden var det lige før jeg oversvømmede lejligheden med glædenstårre

åhh...Et fantastisk minde!!!!

Anmeld

26. august 2011

B&J

Zibi_84 skriver:

åhh...Et fantastisk minde!!!!

jaaa det er helt igennem helt fantastisk at være forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.