sove ude i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2011

karina pigen

felix begynder her den 1 nov i vuggestue, og der sover de ude.. this we like a lot..

men jeg er så småt begyndt at købe ind så vi er klar til start.

men hvad pokker sover de i når de nu sover ude... ??

indtil videre er min tjekliste følgende:

regntøj

termosæt

flyverdragt

begynder sko

termo futter

sutter med navn

sutsko

vanter og hue

skiftetøj

gummi og vintersko når han kan gå..

ANDET??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

JonTri

En sleebee til vognen... så har du ik brug for andet end en varm trøje. når der skal soves. Eller en fleecedragt/ulddragt... børn må helst ik sove i en flyverdragt, da den ik er til at ånde i. 

En vuggestuetaske?

Ellers ser det da ud til du er godt forberedt

Anmeld

26. august 2011

karina pigen

JonTri skriver:

En sleebee til vognen... så har du ik brug for andet end en varm trøje. når der skal soves. Eller en fleecedragt/ulddragt... børn må helst ik sove i en flyverdragt, da den ik er til at ånde i. 

En vuggestuetaske?

Ellers ser det da ud til du er godt forberedt

jeg har en voksipose??

og så er det vel bare hue og vanter de sover i

Anmeld

26. august 2011

DK

Jeg tror at Richard skal sove i en tyk uldsweater ude i barnevognen med tilhørende hue og sokker. Eller måske en "kørepose-tingest" som jeg håber Farmor vil strikke Vi har nemlig ingen voksi/slee bee. Men i Kirstines vuggestue, der havde de voksi lignende poser liggende til alle børn. Så havde hvert barn sin egen så længe de var der

Jeg tænker noget a la det her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

DK

Nåå ja, og ellers har vi indkøbt præcist det samme som dig til vuggestuestart. Richard starter 1/10.

Vi mangler dog endnu hjemmesko/skindfutter. Jeg køber ikke begyndersko til ham endnu. Derudover har Richard en lille blå fjälræv som han får med, så kan der være skiftetøj/ekstra sutter/bamse/andet deri, som kan stå i hans garderobe på en hylde. Så kan vi også nemt tage tingene med hjem og tjekke.

Anmeld

26. august 2011

piadas

DK skriver:

Jeg tror at Richard skal sove i en tyk uldsweater ude i barnevognen med tilhørende hue og sokker. Eller måske en "kørepose-tingest" som jeg håber Farmor vil strikke Vi har nemlig ingen voksi/slee bee. Men i Kirstines vuggestue, der havde de voksi lignende poser liggende til alle børn. Så havde hvert barn sin egen så længe de var der

Jeg tænker noget a la det her:

Okaaayy, SPOOKY!

Se hvad min moster strikkede til mig sidste år, da jeg var gravid!!! Præcis samme mønstre - bare i nogle andre farver!!!

Jeg tror dog køreposen er for kort, men jeg har planer om at få min moster til at strikke et stykke på, så ida kan bruge den igen i år!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

DK

Ha ha ha ... VILDT! Jamen din moster har jo bare super god smag må jeg sige Duede det? Altså køreposen og trøjen? Du ved, af og til kan hjemmestrikkede trøjer bare ligesom ikke du, og andre gange er de bare fantastiske!

Anmeld

26. august 2011

piadas

DK skriver:

Ha ha ha ... VILDT! Jamen din moster har jo bare super god smag må jeg sige Duede det? Altså køreposen og trøjen? Du ved, af og til kan hjemmestrikkede trøjer bare ligesom ikke du, og andre gange er de bare fantastiske!

Ja, køreposen var super i vinters. Dog var den lidt for stor, men jeg tror sagtens, den kan du, hvis den lige bliver sprættet op forneden, og der bliver strikket et ekstra stykke på.

Trøjen er også bare kanon!Den sidder rigtig godt på hende og er hverken for kort eller for lang på ærmerne. Så den kan du sagtens sætte farmor til at strikke. Hun passer den lige nu, så den bliver perfekt til efteråret.

Anmeld

27. august 2011

karina pigen

DK skriver:

Nåå ja, og ellers har vi indkøbt præcist det samme som dig til vuggestuestart. Richard starter 1/10.

Vi mangler dog endnu hjemmesko/skindfutter. Jeg køber ikke begyndersko til ham endnu. Derudover har Richard en lille blå fjälræv som han får med, så kan der være skiftetøj/ekstra sutter/bamse/andet deri, som kan stå i hans garderobe på en hylde. Så kan vi også nemt tage tingene med hjem og tjekke.

aaaah kan hun ik så lige stikke det til mig...??

elsker fjælrav.. love iiit..god ide..

Anmeld

27. august 2011

DK

piadas skriver:

Ja, køreposen var super i vinters. Dog var den lidt for stor, men jeg tror sagtens, den kan du, hvis den lige bliver sprættet op forneden, og der bliver strikket et ekstra stykke på.

Trøjen er også bare kanon!Den sidder rigtig godt på hende og er hverken for kort eller for lang på ærmerne. Så den kan du sagtens sætte farmor til at strikke. Hun passer den lige nu, så den bliver perfekt til efteråret.

Altså var den for bred? Sådan løs foroven?

Lyder godt med trøjen, jeg vil hjem og plaaage svigermutti idag Måske skulle man tage en  eller  med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.